Sajtóközlemény
KARÁDI RENDSZERHÁZ Informatikai Kft.
SAJTÓKÖZLEMÉNY
MEGKEZDŐDTEK A FELHŐSZOLGÁLTATÁSOK KIALAKÍTÁSA A KARÁDI RENDSZERHÁZ VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZEREINÉL
A Karádi Rendszerház Kft. 2021. február 11. napján támogatási kérelmet nyújtott be az Innovációs és Technológiai Minisztérium által a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal, mint kezelő szerv útján meghirdetett KKV START INNOVÁCIÓ (2020-1.1.1-KKV START) pályázati kiírásra 2020-1.1.1-KKV-START-2021-00391 kódszámmal. A kérelem 2021. május 28-án támogatásban részesült a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alapból 60,00 %-os támogatási intenzitás mellett 18.180.000 Ft értékben.
A projekt célja, hogy a jelenleg kizárólag saját (on-premise) szerverre telepíthető megoldások felhőszolgáltatásként is elérhetőek legyenek, azaz egy új termékkel tudjon a cég a piacon megjelenni.
A célkitűzés, hogy az alábbi termékeket felhőalapon is elérhetővé váljanak:
- Szerződéskezelő
- Számlaengedélyező
- Iktató és iratkezelő
- Postázó
- Projektkezelő
- Szabadság-nyilvántartó
- Teljesítménykezelő
A projektnek köszönhetően felhőalapú termékekkel is meg tud a Karádi Kft jelenni a piacon, ezáltal a vállalkozások szinte minden szegmense számára tud megoldásokat javasolni. A projekt 18 hónapig tart, melynek során 4 fő kutató-fejlesztő munkatárs közreműködésével kerülnek kialakításra a felhőalapú szolgáltatások.
A 2020-1.1.1-KKV-START-2021-00391 számú projekt az Innovációs és Technológiai Minisztérium Nemzeti Kutatási Fejlesztési és Innovációs Alapból nyújtott támogatásával, a KKV START INNOVÁCIÓ pályázati program finanszírozásában valósult meg
Kedvezményezett neve: KARÁDI RENDSZERHÁZ Informatikai Kft.
A projekt címe: FELHŐSZOLGÁLTATÁSOK KIALAKÍTÁSA A KARÁDI RENDSZERHÁZ
VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZEREINÉL
A szerződött támogatás összege: 18.180.000 Ft
A támogatás mértéke: 60,00 %
A projekt kezdésének dátuma: 2021. 06. 01.
A projekt azonosító száma: 2020-1.1.1-KKV-START-2021-00391