A következő szolgáltatásokat végezzük az alábbi cégnél:

Esettanulmány

A vállalat elhatározta, hogy az 55 felhasználós informatikai rendszerük kiszolgálására egy Microsoft Small Business 2003 R2 Premium szervert kívánnak bevezetni. Ennek a szállítására és bevezetésére a KARÁDI-t találták a legalkalmasabbnak. A vállalat egy belső informatikust foglalkoztat, aki a kliensoldali support és egyéb teendői mellett az új technológiákat tartalmazó szerver folyamatos felügyeletét és üzemeltetését már nem tudná hatékonyan és folyamatosan ellátni, ezért a vezérigazgató döntése alapján ennek a rendszermérnöki feladatnak az ellátására külső szolgáltatót kívántak igénybe venni. Ennek az üzemeltetési és rendelkezésre állási feladatnak az ellátásával a KARÁDI rendszermérnöki csapatát bízták meg.

Az átalánydíjas megállapodás értelmében a 2007. december 1-jétől a KARÁDI üzemelteti a Microsoft Small Business 2003 R2 Premium Edition szervert, annak kiegészítő berendezéseit és a rajta futó szoftvereket. A szakemberek ezt a feladatot távoli bejelentkezés alkalmazásával végzik. Hibabejelentés esetén telefonon és távoli bejelentkezésen keresztül azonnal, illetve amennyiben szükséges a bejelentéstől számított 24 órán belül a KARÁDI szakembere a helyszínre megy és megkezdi a hiba elhárítását. A rendelkezésre állás időtartama: munkanapokon 8-17 óráig.

A fentieknek megfelelően a VENTIFILT Zrt. informatikai rendszerének biztonsága és stabil működése teljeskörűen biztosítottá vált. A KARÁDI rendszerintegrációs üzletága ezen felül folyamatosan rendelkezésre áll, szakmai tudására, informatikai tanácsadására a VENTIFILT Zrt. biztonsággal támaszkodhat.