A Kelet-Út Kft. fővállalkozói, generálkivitelezői és alvállalkozói tevékenységeket folytat mély-, magas, és vasútépítés valamint a környezetvédelem területén.

A kiterjedt alvállalkozói és gépbérleti keretszerződéseiknek köszönhetően a saját tulajdonukban lévő gépeken, felszereltségeken és dolgozói létszámon kívül a munkák volumenétől függően bármilyen típusú és mennyiségű gépet illetve bármekkora létszámot tudnak biztosítani munkájuk során a partnereik részére.

Fő tevékenység: magas-, mély- és vasútépítés, környezetvédelem

Megoldandó probléma: iktatás és iratkezelés, iratok és ügyek követése, partnerekhez, folyamatokhoz történő hozzárendelése, kontrolling tevékenységek kezelése, mindezek lekérdezhetősége, nyomon követhetősége, döntéstámogatás elősegítése

Megoldás: karaDox™ Iratkezelő, Kontrolling és Döntéstámogató rendszer (bevezetés: 2012. április)

A bevezetés a GOP-2011-2.2.1 „Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása” pályázat segítségével valósult meg.

A SharePoint alapú iratkezelő rendszer lehetővé teszi az érkeztetés, iktatás elektronikus folyamatának támogatását, eltérő típusú és formájú iratok azonos módon történő kezelését és nyilvántartását, az iratok digitalizálásának, egységes tárolásának biztosítását, életciklusának nyomon követhetőségét. Az iratkezelő támogatja továbbá az iratok és ügyek partnerekhez, tranzakciókhoz, vállalati folyamatokhoz történő hozzárendelését, az iratok és ügyek követését, elérését, keresését a meglévő integrált üzleti rendszerből, a szignálást és a feladatkiosztást, ez utóbbihoz kapcsolódó paraméterek beállítási lehetőségét.

Vezetői, döntéstámogatói szinten a rendszer lehetőséget biztosít az ügyirat adatainak, életciklusának továbbá tetszőleges partnerekhez, tranzakciókhoz, vállalati folyamatokhoz kapcsolódó ügyiratok illetve tetszőlegesen kiválasztott dokumentumok határidejének, állapotának a lekérdezésére.

A rendszer természetesen rendelkezik strukturált jogosultságkezeléssel és tartalomvédelemmel, ami mellett ugyanakkor egyszerű felhasználói azonosítást is biztosít.

A SharePoint alapokon fejlesztett kontrolling modul hivatott a vállalat mutatószámainak kezelésére, definiálására, mértékegységek, devizák kezelésére, beszámolók exportálására, tényadatok folyamatos vezetésére, betöltésére, illetve mindezek mellett előre definiált és ad-hoc lekérdezések, riportok kezelésére és publikálására is, mely funkciók mind a döntéstámogatást segítik elő.