ATEV Zrt.

 

 

A több leányvállalattal is rendelkező ATEV Fehérjefeldolgozó Zrt. állati fehérje feldolgozásával foglalkozik. Tulajdonosi jogait 2012. május 1-től  62%-ban az MNV Zrt., 38%-ban pedig az ATEV Zrt. gyakorolja. Budapesti székhelye mellett több vidéki telephellyel (gyárak, gyűjtő-átrakó telepek) rendelkezik, megközelítőleg 254 főt foglalkoztat.

 

Fő tevékenység: állati melléktermék begyűjtése, feldolgozása, késztermékek - takarmány állati zsír, fehérjeliszt stb. - előállítása

Megoldandó probléma: a vállalatcsoport működéséhez elengedhetetlen szerződések, szabályzatok, iratok, és beérkező számlák nyilvántartásának megvalósítása a Microsoft SharePoint 2013 keretrendszer által nyújtott egységes felületre támaszkodva, illetve folyamatos együttműködés biztosítása a Microsoft Dynamics NAV ERP rendszerrel

Megoldás: karaDox™ Szerződés- és Szabályzatkezelő, Iktató és iratkezelő, Számlaengedélyező modulok (bevezetés: 2013. augusztus – 2014. június)

 

A KARÁDI által SharePoint alapokon fejlesztett szerződés- és szabályzatkezelő modul az ATEV Zrt., illetve a leányvállalatok által iktatott szabályzat- és szerződésdokumentumok naprakész nyilvántartását, valamint az ezekhez kapcsolódó véleményezési és jóváhagyási folyamatokat valósítja meg.

Az ATEV Zrt. részére kialakított iktató és iratkezelő modulban, igazodva a vállalat komplex iratkezelési házirendjéhez, megvalósításra került mind a bejövő, mind pedig a kimenő irányú iratok kezelését biztosító funkcionalitás, amely magában foglalja:

  • az iratok iktatását (mely más és más módon történhet az iktató személy szervezeti egységének és az iktatás telephelyének függvényében),
  • az iratokkal kapcsolatos munkavégzési folyamatok kezelését,
  • az iratok lezárását, visszakereshetőségét, illetve az archiválást, valamint
  • a kimenő iratok postázásának nyomon követését, borítékolását, illetve a borítékok és telephelyspecifikus postakönyvek nyomtatását.

 

Az iktató és iratkezelő rendszer alrendszereként, de különálló nyilvántartás használatával valósítja meg a számlaengedélyező modul a beérkező számlák kezelésével kapcsolatosan elvárt funkcionalitást. A SharePoint keretrendszerben kialakított számlaengedélyező modul és a Microsoft Dynamics NAV ERP rendszer integrációjának köszönhetően a SharePoint a beérkező számlák nyilvántartását, illetve az ezekhez kapcsolódó véleményezési, jóváhagyási folyamatokat valósítja meg, míg a Microsoft Dynamics NAV specifikus tevékenységek továbbra is az ERP rendszerben történnek. A számlaengedélyező modul nyilvántartásának használatával könnyedén nyomon követhető az iktatott számlákkal végzett tevékenységek láncolata, történjenek azok akár a SharePoint, akár a Dynamics NAV rendszerben.

 

A bevezetett modulok nemcsak különálló egységekként, de egy komplex rendszer alkotóelemeiként is funkcionálnak, melyek egymással, illetve a vállalat Microsoft Dynamics NAV ERP rendszerével is folyamatos összeköttetésben állva működnek.

A modulokhoz saját fejlesztésű jogosultságkezelő program került átadásra, amelynek részletesen paraméterezhető, dinamikus működése minden tekintetben megfelel a vállalatcsoport adatvédelmi elvárásainak.

 

 

Referenciák / Esettanulmányok

Referenciák

Esettanulmányok

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.