Magisz Kft.

 

Nyíregyházán is a KARÁDI-tól ketyeg a BMW!

 

Gyuró Sándor, a KARÁDI Rendszerház partnerkapcsolat-tartója, egy régi kapcsolat magasabb szintű folytatásáról, és a megszolgált bizalomról beszélt a nyíregyházi Magisz Kft. MAG3 BMW szalonjának rendszerüzemeltetésével kapcsolatban. Magocsa János a Magisz Kft. ügyvezető tulajdonosa pedig azt a biztonságot emelte ki, amelyet a KARÁDI jelent a cégnek.

 

Gyuró Sándor:

 

A KARÁDI és a Magisz Kft. kapcsolata a régmúltba tekint vissza. A cég debreceni telephelyén több éve már a KARÁDI szolgáltatja mind a szerver, mind a kliens oldalon a stabil működést.  Az olajozottan működő kapcsolatnak volt köszönhető, hogy már a nyíregyházi  BMW Szalon tervezésénél bevontak bennünket a munkába.

 

  „Ilyen fokú bizalom egy partner részéről nemcsak megtisztelő, de különös kötelezettséget is jelentett számunkra.” 

 

A munkánk - mint minden esetben - itt is az igények felmérésével kezdődött. Az elképzelések és a tulajdonosi elvárások finomra hangolása után összeállt a kép, és a Magisz Kft. beépítette  számítástechnikai rendszerének kiépítési elképzeléseit abba a komplex beruházási pályázatba, amely aztán sikerrel zárult a cég számára. Amikor a szalon építési munkálatai elérték azt a készültségi szintet, hogy mi is munkába állhattunk, leszállítottuk az eszközöket és a beüzemelés, valamint egy rövid tesztüzem után minden készen állt, hogy az új szalonban a BMW-től megszokott magas színvonalú kiszolgálás valósulhasson meg.

 

 Említette, hogy több éve dolgoznak együtt a Magisszal, gondolom,  a debreceni mellett a nyíregyházi szalonban is Önök végzik a számítástechnikai rendszer üzemeltetését? 

 

A Magisz Kft. ügyvezetője, Magocsa János, talán az első ügyfeleink egyike volt, aki felismerte, azzal, hogy egy külső cégre bízza ezt a tevékenységet nemcsak gazdasági szempontból jár jobban, hanem biztonságosabb is ez a megoldás. Egy KKV-nak egy, maximum két számítástechnikusra, rendszergazdára futja. Ma egy cég működése elképzelhetetlen számítástechnikai háttér nélkül, ezen fut a könyvelés, a nyilvántartások, a levelezés, szóval minden, amitől a cég működik.

 

  „Egy komoly és felelősségteljes vezető nem teheti kockára cégét azzal, hogy egy ember kiesésével megbénuljon minden
    munkafolyamat.”
 

 

Ráadásul, amit mi kínálunk, lényegesen kevesebbe kerül, mint egy szakmai tapasztalattal bíró rendszergazda összes költsége. Ez, bátran mondhatom, bevált a Magisznál is, így azt hiszem kézenfekvő volt, hogy a nyíregyházi szalonban is mi végezzük ezt a munkát.

 

 Beavatna bennünket, pontosan mit takar ez a rendszerüzemeltetés? 

 

A két telephelyen a szerverek karbantartását, folyamatos felügyeletét és menedzselést jelenti, illetve a kliens oldali teljes körű kiszolgálást. Ez annyit takar a gyakorlatban, hogy

 

  „Biztosítjuk az informatikai rendszer zökkenőmentes működését és rendelkezésre állását a BMW szalon munkarendjének és
    igényeinek megfelelően.”

 

Ennek érdekében mérnökeink folyamatosan ellenőrzik a rendszer elemeit, fejlesztéseket hajtanak végre, a technikai személyzet pedig heti rendszerességgel fizikálisan is jelen van, a helyszínen javít, karbantart, ha kell tanácsot ad. Minden egyes tevékenység egy ügyfélkapcsolat-kezelő CRM rendszerbe, azaz egy szigorú naplóba kerül, ez alapján jelentés készülhet a megrendelő felé, így ő is pontos képet kaphat az elvégzett munkafolyamatokról, a cég és az informatikai rendszer működéséről, nem utolsó sorban pedig az általunk végzett beavatkozásokról. Természetesen, ha valamilyen nem várt hiba történik, az azonnali beavatkozást jelent a részünkről, így gyakorlatilag a megrendelő egy - több 10 főből álló technikai, informatikai szakemberekből álló - team szolgáltatásaira tesz szert töredék áron, illetve ezzel egy olyan tudásbázishoz fér hozzá, amelyet elképzelhetetlen lenne felépíteni önerőből. És ez a szolgáltatás nem megy szabadságra és nem betegszik meg, szóval a legjobb munkaerő a cégnél.

 

Magocsa János:  

 

Ha a KARÁDI-val kapcsolatos munkát kell jellemeznem, a következők jutnak eszembe:

 

 Régóta működő, korrekt, pontos, szakszerű és esetenként számomra is inspiráló, nem utolsó sorban gazdaságos kapcsolat. 

 

"Megnyugtató számomra, hogy cégünk egyik talppillérét folyamatosan biztonságban tudhatom, fejlesztésében pedig komoly tudásháttérrel rendelkező szakembergárda tanácsaira támaszkodhatok."

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.