SharePoint alapú magas szintű vezetői információs rendszer, amely a vállalatok vezetőinek szolgál könnyen áttekinthető információkkal. A KARÁDI munkatársai által a Microsoft Dynamics NAV-hoz fejlesztett Menedzsment add-on az ügyfél számára egyedileg kialakított rendszer, ami ún. „indikátorok” segítségével teszi lehetővé a gyors döntéshozást. A rendszer nem csupán a Microsoft Dynamics NAV (Navision) adatira támaszkodva szolgáltat adatokat, hanem igény szerint kapcsolódik az Microsoft Outlook és a Microsoft Dynamics CRM programokhoz vagy on-line módon például az MNB árfolyam letöltésére is alkalmas.

menedzsment
  • a rendszer nem egy kimutatást vagy kimutatáshalmazt jelent, hanem összefoglaló információkat egy-két lapon, pl.: a vállalkozás tartozásairól, kintlévőségeiről, ami a beállításoknak megfelelően egy összeghatár felett egy feltűnő, pl.: piros kiemeléssel jelenik meg
  • a rendszer alkalmas különböző adathalmazok kiértékelésére és azok homogén megjelenítésére, pl.: diagram formátumban
  • ha szükséges, a problémás pontokra „kattintással” a részletek megtekintésével egyszerűen megtalálhatók a hiányosságok, pl.: nem elvégzett feladatok