Támogatás/Support

Navision support


Partnereink számára szerződésben megállapodott reakcióidővel és óraszámban, napi 8 órában tanácsadó munkatársaink telefonon és egyéb kommunikációs eszközök segítségével nyújtanak szakmai segítséget a Microsoft Dynamics NAV (Navision) vállalatirányítási rendszerrel kapcsolatban.
Partnereink online ügyfélszolgálati portálon keresztül is bejelenthetik problémáikat, ahol a feladatok állapotát is nyomon tudják követni.
Internetes kapcsolaton keresztül közvetlenül is tudjuk a felhasználók munkáját segíteni az adatelemzésekkel és a Dynamics NAV-ban található hibák okának feltárásával.
Igény esetén helyszíni konzultációt is végzünk.
Az általunk nyújtott támogatási szolgáltatások bevezető partnertől függetlenül is igénybe vehetők.

 

Rövid áttekintés az ERP rendszerek bevezetésének metódusáról

 

Töltse le tanulmányunkat az ERP rendszerek bevezetéséről, melyben összefoglaljuk miért, és kinek érdemes bevezetnie vállalatirányítási rendszert és mire érdemes odafigyelni egy ERP projekt során.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.