Folyamatos támogatás, support

 

Szerződésben megállapodott reakcióidővel és óraszámban, napi 8 órában tanácsadó munkatársaink telefonon és egyéb kommunikációs eszközök segítségével nyújtanak szakmai segítséget a Microsoft Dynamics NAV (Navision) vállalatirányítási rendszerrel kapcsolatban.

 

Internetes kapcsolaton keresztül közvetlenül is tudjuk a felhasználók munkáját segíteni az adatelemzésekkel és a Dynamics NAV-ban található hibák okának feltárásával.

 

Igény esetén helyszíni konzultációt is végzünk.

Rövid áttekintés az ERP rendszerek bevezetésének metódusáról

 

Töltse le tanulmányunkat az ERP rendszerek bevezetéséről, melyben összefoglaljuk miért, és kinek érdemes bevezetnie vállalatirányítási rendszert és mire érdemes odafigyelni egy ERP projekt során.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.