Eszközkezelő

 

 

karaDox

 

 

A KARÁDI által SharePoint alapokon kialakított eszközkezelő modul a telephelyeken üzemeltetett gépek alapadatainak, garanciáinak, hibajegyeinek stb. elektronikus nyilvántartására szolgál.

 

karaDox™ Eszközkezelő - 1. ábra: eszköznyilvántartás menü

1
. ábra: eszköznyilvántartás menü

  

  

Eszközök - Alkatrészek

A telephelyeken használt eszközök a SharePoint alapokon fejlesztett eszközkezelő modul Eszközök menüpontjára kattintva érhetők el.

 

karaDox™ Eszközkezelő - 2. ábra: eszközlista

2. ábra: eszközlista

 

Az eszköz nevére kattintva az eszköz kartonját tudjuk elérni, amely az eszköz alapadatait tartalmazza.

 

karaDox™ Eszközkezelő - 3. ábra: eszközkarton

3.
ábra: eszközkarton

 

 

Új eszköz rögzítése

Új eszköz felvitelekor az alábbi ábrán látható adatokra van a szükség. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező. Az adatlapon lehetőség van további dokumentum, melléklet csatolására is.

 

karaDox™ Eszközkezelő - 4. ábra: új eszköz rögzítése

4
. ábra: új eszköz rögzítése

 

 

Új eszközkarton rögzítésekor a rendszerben automatikusan egy új alkatrész is létrejön.  Erre a karbantartások miatt van szükség, ugyanis a karbantartáshoz kapcsolódó eseményeket csak alkatrészekhez lehet kapcsolni. Így tehát minden eszközhöz kapcsolódik legalább egy alkatrész.

Az eszközökhöz további alkatrészek kapcsolására van lehetőség. Ehhez a művelethez ki kell keresni és meg kell nyitni az eszköz kartonját. Minden eszköz karton alján megtalálható a kapcsolódó alkatrészek listája.

  

Felülvizsgálat

A SharePoint keretrendszerben fejlesztett eszközkezelő modul Felülvizsgálat menüpontjában rögzíthetők az eszközökön végzett felülvizsgálatok és ezek érvényessége. Felülvizsgálat rögzítésekor lehetőség van a következő felülvizsgálat időpontjának beállítására. Beállítható a rendszerben az is, hogy a felülvizsgálat lejárta előtt e-mailben figyelmeztetést küldjön a rendszer a felülvizsgálat esedékességéről.

 

karaDox™ Eszközkezelő - 5. ábra: felülvizsgálatok

5. ábra: felülvizsgálatok

 

 

Garanciák

Az eszközökhöz kapcsolódó garanciajegyek nyilvántartása a SharePoint keretrendszerben fejlesztett eszközkezelő rendszer Garanciák menüpontjában történik. A garancia tárgya egy adott eszköz/alkatrész, melynek garanciáját idő- vagy teljesítménykorlátban lehet meghatározni az alábbi ábra alapján. A garanciajegy rögzítése közben és mentés után is lehetőség van melléklet csatolására.

 

karaDox™ Eszközkezelő - 6. ábra: garanciajegy rögzítése

6
. ábra: garanciajegy rögzítése

 

 

Hibajegy

Az eszközökhöz/alkatrészekhez kapcsolódó hibajelenségeket a SharePoint keretrendszerben fejlesztett eszközkezelő modul Hibajegyek menüpontjában rögzíthetik az arra illetékes felhasználók. A Hibajegyek menüpontra kattintva láthatóak az alkatrészek és a hozzájuk kapcsolódó hibabejelentések. A listából azonnal látható, hogy melyik felhasználó, melyik gépre, mikor jelentett be hibát.

A hibajegyek állapot szerint 3 csoportba sorolhatók:
 - rögzítve,
 - folyamatban,
 - megoldva.

Ha a hibalistában a tárgy mezőre kattint a felhasználó, akkor a SharePoint felületen feljön az alkatrész kartonja, amely tartalmazza a korábbi hibabejelentéseket is. A hibajegy rögzítése közben és mentés után is lehetőség van a melléklet csatolására.

 

karaDox™ Eszközkezelő - 7. ábra: hibajegyek listája

7
. ábra: hibajegyek listája

 

  

Megrendelő

A SharePoint keretrendszerben fejlesztett eszközkezelő rendszer Megrendelő menüpontjának lényege, hogy a hibás géphez az arra illetékes felhasználó hozzárendelje a partnert, aki a javításban illetékes. Megrendelő rögzítésekor meg kell adni a hibajelenséget, a hibás eszközt és a karbantartó partnert.

A megrendelő rögzítése közben és mentés után is lehetőség van a melléklet csatolására.

 

 

karaDox™ Eszközkezelő - 8. ábra: megrendelő rögzítése

8
. ábra: megrendelő rögzítése

 

  

Beavatkozások


A SharePoint keretrendszerben fejlesztett eszközkezelő rendszer Beavatkozások menüpontjában történik az eszközökkel kapcsolatos karbantartások elektronikus nyilvántartása. A beavatkozások lista tartalmazza az elindított karbantartásokat, javításokat.Új beavatkozás felvitelekor meg kell adni annak típusát. Ez 3 féle lehet:
 - eseti javítás,
 - karbantartás,
 - garanciális javítás.

Egy beavatkozásnak különböző státuszai lehetnek:
 - nem kezdődött el,
 - ellenőrizendő,
 - intézkedést igényel,
 - lezárva,
 - számla befogadva.

A különböző státuszokat az arra illetékes felhasználó módosíthatja.

 

karaDox™ Eszközkezelő - 9. ábra: beavatkozások listája

9
. ábra: beavatkozások listája

Termékek

Kapcsolat

Gyuró Sándor
Telefon: 30/475-6026
E-mail: gyuro.sandor@karadi.hu

Alapfeladatok a SharePoint alkalmazásban

 

Töltse le a tanulmányt, melyben átfogó képet kap a SharePoint alkalmazás összetevőiről, a listákkal, tárakkal, kijelzőkkel és nézetekkel kapcsolatos műveletvégzési lehetőségekről.

karaDox™

 

Töltse le a tanulmányt, mely teljes körű tájékoztatást nyújt a SharePoint keretrendszerben eddig megvalósított elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási rendszereinkről.

A vállalati irat- és dokumentumkezelés kihívásai

 

Töltse le tanulmányunkat az irat- és dokumentumkezelő rendszerekről, melyben a funkciók és az előnyök részletezése mellett választ kaphat arra is, mire érdemes odafigyelni egy konkrét rendszer kiválasztásakor.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.