karadox_it

A karaDox IT termékünk körébe olyan modulok tartoznak, amelyek a vállalatok informatikai osztályaihoz, területeihez tartozó adminisztrációs feladatoknak a támogatására, anyagok, ismertek, adatok tárolására, megosztására szolgálnak.

Az egyik ilyen terület az informatikához tartozó eszközöknek, dokumentumoknak a nyilvántartására. Erre a területre SharePoint alapokon fejlesztett modulunk révén megvalósíthatóvá válik a vállalat illetve annak telephelyein üzemeltetett gépek, alkatrészek alapadatainak, garanciáinak, hibajegyeinek valamint az adott eszközökön végzett hibajavítások, következő felülvizsgálatok leírásának, időpontjainak elektronikus vállalati belső portálon történő nyilvántartása.

Egy másik SharePoint alapú megoldásunk a vállalaton belül felhalmozódott informatikai tudásanyag tárolására, megosztására szolgál. Ezen modulunk lehetőséget biztosít a fontos és mások érdeklődésére is számot tartó ismeretek rögzítésére, valamint alkalmazható ötletgyűjtésre, közösen kidolgozott terveken történő együttes munkára, oktatási útmutatók létrehozására, kísérleti adatok rögzítésére, ügyfélszolgálati adatok nyomon követésére, de akár internetes ismerettárak készítésére is.

A karaDox IT termékünk moduljai

karaDox™ Eszközkezelő
karaDox™ HelpDesk
karaDox™ Tudásbázis-kezelő