Beszerzési folyamatkezelő

 

 

karaDox

 

 

A SharePoint keretrendszerben megvalósított rendszereink célja a vállalatok külső és belső beszerzési folyamatainak informatikai támogatása.

Külső beszerzés esetén a beszerzési igény benyújtásától, az ajánlat-felhívási, ajánlattételi és értékelési szakaszokon keresztül egészen a döntésig, a szállítói szerződések létrejöttéig, belső beszerzés esetén pedig az igény rögzítésétől kezdve a specifikálásra, jóváhagyásra majd beszerzésre történő továbbításán keresztül egészen a beszerzési feladat ügyintézőhöz történő rendelődéséig, valamint a beszerzés jóváhagyásáig és a teljesítéséig.

Mindezek mellett a rendszer lehetőséget biztosít a megtakarítások, a beszerzési igények, ajánlatok és megrendelések valamint a szerződések, továbbá a beszállítók nyilvántartására is.

 


SharePoint alapú beszerzési folyamatkezelő rendszereink

 

karaDox™ Beszerzési folyamatkezelő 1
karaDox™ Beszerzési folyamatkezelő 2
karaDox™ Beszerzési folyamatkezelő 3
karaDox™ Beszerzési folyamatkezelő 4

 

Alapfeladatok a SharePoint alkalmazásban

 

Töltse le a tanulmányt, melyben átfogó képet kap a SharePoint alkalmazás összetevőiről, a listákkal, tárakkal, kijelzőkkel és nézetekkel kapcsolatos műveletvégzési lehetőségekről.

karaDox™

 

Töltse le a tanulmányt, mely teljes körű tájékoztatást nyújt a SharePoint keretrendszerben eddig megvalósított elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási rendszereinkről.

A vállalati irat- és dokumentumkezelés kihívásai

 

Töltse le tanulmányunkat az irat- és dokumentumkezelő rendszerekről, melyben a funkciók és az előnyök részletezése mellett választ kaphat arra is, mire érdemes odafigyelni egy konkrét rendszer kiválasztásakor.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.