Ügykezelő

 

 

 

 

A KARÁDI által SharePoint alapokon kialakított ügykezelő modul segítségével minden, az iktatási modulban rögzített iratot ügyhöz lehet rendelni. Az ügyek a rendszerben egy listában vannak nyilvántartva és az iratnak egy attribútuma az, hogy mely ügyhöz, ügyekhez tartozik. Az azonos ügyekhez tartozó iratok ennek segítségével legyűjthetők, karbantarthatók a SharePoint rendszer felületén.

 

karaDox™ Ügykezelő - 1. ábra: ügyek listája

1. ábra: ügyek listája

 

karaDox™ Ügykezelő - 2. ábra: ügy karton

2. ábra: ügy karton
 

Alapfeladatok a SharePoint alkalmazásban

 

Töltse le a tanulmányt, melyben átfogó képet kap a SharePoint alkalmazás összetevőiről, a listákkal, tárakkal, kijelzőkkel és nézetekkel kapcsolatos műveletvégzési lehetőségekről.

karaDox™

 

Töltse le a tanulmányt, mely teljes körű tájékoztatást nyújt a SharePoint keretrendszerben eddig megvalósított elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási rendszereinkről.

A vállalati irat- és dokumentumkezelés kihívásai

 

Töltse le tanulmányunkat az irat- és dokumentumkezelő rendszerekről, melyben a funkciók és az előnyök részletezése mellett választ kaphat arra is, mire érdemes odafigyelni egy konkrét rendszer kiválasztásakor.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.