karaDox általános

karaDox általános - Belső reklamációkezelő, Dokumentumkezelő, Feladatkezelő, Problémakezelő, Projektkezelő, Szerződéskezelő, Ügykezelő

A karaDox Általános termékünk körébe olyan modulok tartoznak, amelyek a vállalatok napi működésének, ügyintézési folyamatainak elengedhetetlen részét képezik, azt támogatják.

A SharePoint alapú dokumentumkezelés segítségével a különböző dokumentumok és azok verzióinak kezelése, iktatása, automatikus továbbítása, valamint a dokumentumokhoz kapcsolódó feladatok, munkafolyamatok kezelése valósítható meg egy közös, elektronikus dokumentumtárban.

Egy másik, a fenti rendszerhez szervesen illeszkedő modulban az iktatott iratok ügyhöz történő rendelése tehető meg. Itt az ügyek egy listában vannak nyilvántartva és az iratnak egy attribútuma az, hogy mely ügyhöz, ügyekhez tartozik. Az azonos ügyekhez tartozó iratok ennek segítségével legyűjthetők, karbantarthatók.

A rendszer lehetőséget biztosít a projektekhez kötött feladatkiosztásra és a hierarchikus feladatkezelésre is, továbbá a feladat aktuális állapotának nyomon követhetőségére, lekérdezhetőségére. Ehhez hasonló módon oldható meg a SharePoint alapokon kifejlesztett rendszer keretein belül a problémák kezelése is, hiszen a problémák definiálásán túl rögzíthetővé válnak a problémák kezelése során felmerült feladatok és megoldások is.

A SharePoint keretrendszerben kialakított termékünk moduljai között megtalálható a projektek kezelésének informatikai támogatására irányuló rendszer is. Az általunk kifejlesztett megoldással egy felületen tekinthetők át a projekthez kapcsolódó dokumentumok, feladatok, mérföldkövek és minden olyan strukturálható információ, amely a projekt megfelelő lebonyolításához szükséges.

A vállalati napi működéséhez nélkülözhetetlen szerződések központi nyilvántartására, illetve a hozzájuk kapcsolódó munkafolyamatok, feladatok valamint a pénzügyi adatok és határidők nyomon követésére és kezelésére is lehetőség van egyes moduljainkon belül, továbbá szerződéstár is kialakítható a SharePoint alapú vállalati portálon. A rendszer mindezek mellett alkalmas a szerződések korábbi, majd végleges verzióinak illetve a szerződéssablonok és formanyomtatványok tárolására, karbantartására és a véglegesítési munkafolyamatok valamint a publikálás támogatására is.

 

A karaDox Általános termékünk moduljai

karaDox™ Belső reklamációkezelő
karaDox™ Dokumentumkezelő 1

karaDox™ Dokumentumkezelő 2
karaDox™ Dokumentumkezelő - felhő alapú
karaDox™ Erőforrások foglalása
karaDox™ Feladatkezelő
karaDox™ Problémakezelő
karaDox™ Projektkezelő 1
karaDox™ Projektkezelő 2
karaDox™ Projektnyilvántartó
karaDox™ Szerződéskezelő 1
karaDox™ Szerződéskezelő 2
karaDox™ Szerződéstár 1
karaDox™ Szerződéstár 2
karaDox™ Szerződéstár 3
karaDox™ Ügykezelő

Alapfeladatok a SharePoint alkalmazásban

 

Töltse le a tanulmányt, melyben átfogó képet kap a SharePoint alkalmazás összetevőiről, a listákkal, tárakkal, kijelzőkkel és nézetekkel kapcsolatos műveletvégzési lehetőségekről.

karaDox™

 

Töltse le a tanulmányt, mely teljes körű tájékoztatást nyújt a SharePoint keretrendszerben eddig megvalósított elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási rendszereinkről.

A vállalati irat- és dokumentumkezelés kihívásai

 

Töltse le tanulmányunkat az irat- és dokumentumkezelő rendszerekről, melyben a funkciók és az előnyök részletezése mellett választ kaphat arra is, mire érdemes odafigyelni egy konkrét rendszer kiválasztásakor.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.