Utaztatás

 

 

karaDox

 

 

A SharePoint keretrendszerben kialakított utaztatás modulokban a dolgozók céges utazásainak és kiküldetéseiknek valamint az ezekhez kapcsolódó elszámolásaiknak az elektronikus nyilvántartása valósul meg.

A rendszerek lehetőséget biztosítanak az utazásokhoz kapcsolódó igénylések, tervezések és elszámolások munkafolyamatainak a kezelésére, nyomon követésére, jóváhagyására illetve a napidíjak valamint az utazással kapcsolatos egyéb kiadások elszámolására is.

 

 

SharePoint alapú utaztatást kezelő rendszereink

 

karaDox™ Utaztatás 1
karaDox™ Utaztatás 2

 

Alapfeladatok a SharePoint alkalmazásban

 

Töltse le a tanulmányt, melyben átfogó képet kap a SharePoint alkalmazás összetevőiről, a listákkal, tárakkal, kijelzőkkel és nézetekkel kapcsolatos műveletvégzési lehetőségekről.

karaDox™

 

Töltse le a tanulmányt, mely teljes körű tájékoztatást nyújt a SharePoint keretrendszerben eddig megvalósított elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási rendszereinkről.

A vállalati irat- és dokumentumkezelés kihívásai

 

Töltse le tanulmányunkat az irat- és dokumentumkezelő rendszerekről, melyben a funkciók és az előnyök részletezése mellett választ kaphat arra is, mire érdemes odafigyelni egy konkrét rendszer kiválasztásakor.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.