Iktató és iratkezelő

 

 

karaDox

 

 

A SharePoint keretben kialakított iktató és iratkezelő rendszereink célja a vállalatok különböző iktatókönyveinek valamint a hozzájuk kapcsolódó dokumentumoknak és a velük kapcsolatos munkafolyamatoknak, feladatoknak az elektronikus nyilvántartása és kezelése.

A SharePoint alapokon fejlesztett rendszer támogatja a kimenő és a vállalathoz beérkező iktatandó dokumentumok kezelését, csatolását, a szignálási és továbbítási munkafolyamatokat valamint a postázáshoz és selejtezéshez kapcsolódó tevékenységeket is.

A SharePoint keretrendszerben fejlesztett iktatómodulok használata megkönnyíti az ügyintézés, a fizikai tárolás, visszakeresés, a nagy mennyiségű irat iktatásának és a verziók kezelésének a folyamatát és lehetőséget biztosít a helyettesítések, jogosultságok kezelésére is.

 

SharePoint alapú iktató és iratkezelő rendszereink

 

karaDox™ Iktató és iratkezelő 1
karaDox™ Iktató és iratkezelő 2
karaDox™ Iktató és iratkezelő 3
karaDox™ Iktató és iratkezelő 4
karaDox™ Iktató és iratkezelő 5

 

Alapfeladatok a SharePoint alkalmazásban

 

Töltse le a tanulmányt, melyben átfogó képet kap a SharePoint alkalmazás összetevőiről, a listákkal, tárakkal, kijelzőkkel és nézetekkel kapcsolatos műveletvégzési lehetőségekről.

karaDox™

 

Töltse le a tanulmányt, mely teljes körű tájékoztatást nyújt a SharePoint keretrendszerben eddig megvalósított elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási rendszereinkről.

A vállalati irat- és dokumentumkezelés kihívásai

 

Töltse le tanulmányunkat az irat- és dokumentumkezelő rendszerekről, melyben a funkciók és az előnyök részletezése mellett választ kaphat arra is, mire érdemes odafigyelni egy konkrét rendszer kiválasztásakor.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.