KARÁDI Rendszerház Kft.

A KARÁDI 1992-ben alakult és napjainkra meghatározó szereplőjévé vált a hazai informatikai piacnak. Az elsők között érdemeltük ki a Microsoft legmagasabb partneri minősítését, a Gold Certified Partner címet.

A hagyományos szemlélettől eltérően nem technológiai, hanem üzletviteli oldalról közelítjük meg partnereink problémáit. Kollégáink – legyen szó elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási illetve vállalatirányítási és ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerről vagy az informatikai alapinfrastruktúráról – minden esetben arra törekednek, hogy a legkorszerűbb és leghatékonyabb megoldásokat nyújtsák ügyfeleinknek, és a különböző rendszerek implementálásán túl partnereink üzleti folyamatainak átvizsgálásában és azoknak a hatékonyabb működéséhez szükségek átalakításában is tevékenyen részt vesznek.

Cégünk tevékenységét, szolgáltatásait a következő területek határozzák meg:

SharePoint alapú elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási rendszerek kialakítása

Elektronikus dokumentumkezelési és munkafolyamat-irányítási rendszerünk a Microsoft SharePoint Server 2016 és a Microsoft SharePoint 2016 alapjaira épül. Ezen területen végzett fejlesztéseink és bevezetéseink során sikerrel oldottuk már meg minőségirányítási rendszer elektronikus dokumentumkezelési feladatait, több száz viszonteladói partnerrel rendelkező termelő vállalat elektronikus rendeléskezelését, továbbá piacvezető pénzügyi intézmény belső szabályozási rendszerének elektronikus kezelését is.

Projektjeink során elsődlegesen a dokumentumkezelésre, folyamatszabályozásra valamint a vezetői döntéstámogatásra fókuszáltunk. Az így szerzett tapasztalatainkat felhasználva 2008-ban végleges formába került a karaDox™ nevű termékünk, melynek alkalmazási területeit úgy alakítottuk ki, hogy stratégiai vállalati problémákra – emberi erőforrás megtakarítása, hatékonyságnövelés, papír alapú dokumentumok kiváltása – nyújtsanak megoldást.

A jelenleg több mint 30 karaDox™ modul hatékonyan támogatja a vállalati elektronikus dokumentumkezelést, -tárolást, -nyilvántartást és iktatást, az ügyek, feladatok, logisztikai- és munkafolyamatok – mint például a beszerzés, számlaengedélyezés – kezelését, valamint a munkaidő és szabadságok nyilvántartását is. Moduljainkat – ügyfeleink igényeinek megfelelően – folyamatosan bővítjük illetve a már meglévőeket az adott vállalat igényei szerint testre szabjuk.

A komplex vállalati megoldásra törekedve moduljaink illeszthetőek a különböző – Microsoft Dynamics NAV (Navision), SAP stb. – vállalatirányítási rendszerekhez.

Microsoft Dynamics NAV integrált vállalatirányítási és Microsoft CRM ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer bevezetése

2003 óta forgalmazzuk a Microsoft Dynamics termékcsalád kis- és középvállalatok számára kifejlesztett Dynamics NAV(Navision) integrált vállalatirányítási, illetve Dynamics CRM ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerét, melyek átfogó módon automatizálják a kis- és középvállalatok üzleti, ügyviteli folyamatait, szerves egésszé fogva össze a különböző részterületeket.

Bevezetéseink során – mely az igényspecifikáció és a rendszerterv elkészítésén illetve a prototípus majd pedig az éles üzembe állításon kívül az ügyfeleink munkatársainak oktatását, képzését, sőt igény szerint a későbbi felhasználói támogatást is magában foglalja – az elsődleges szempont minden esetben a partnerünk problémáira, üzleti folyamataiban felmerülő nehézségekre történő megoldás nyújtása, az adott rendszerek egyedi igényekre való testre szabása. Mindezek komplex módon történő kezelését két másik üzletágunk is – informatikai alapinfrastruktúra tervezése, megvalósítása, üzemeltetése valamint irat- és dokumentumkezelési megoldások kivitelezése – támogatja.

Integrált ügyviteli rendszerekhez kapcsolódó projektjeink során elsősorban a mezőgazdaság és az élelmiszeripar területére specializálódtunk és számtalan iparági megoldást dolgoztunk ki ezen szektorok részére.

Informatikai alapinfrastruktúra-üzemeltetés

Ennek a szolgáltatásnak a keretében segítséget nyújtunk partnereink informatikai alap-infrastrukturális rendszereinek tervezésében, optimalizálásában és mindezt költséghatékony üzemeltetési konstrukciók kidolgozásával is támogatjuk.

A különböző rendszerfelügyeleti feladatokat – többek között szervermentések illetve számítástechnikai eszközök és vírusvédelem ellenőrzése, szoftverfrissítések, hardveres meghibásodások elhárítása – partnereink igényeihez maximálisan igazodva távfelügyelettel és helyszíni kiszállásokkal, valamint telefonos ügyelettel látjuk el. Folyamatosan ellenőrizzük az igénybe vett erőforrásokat, megelőzzük az előre látható problémákat, az esetlegesen felmerülő hibákat pedig elhárítjuk. Üzemeltetési tevékenységünkhöz természetesen a felhasználók támogatása és az informatikai tanácsadás is hozzátartozik.

Rendszerintegrációs szolgáltatásainkat a gyártók által minősített, magas szakmai felkészültséggel és tapasztalattal rendelkező rendszermérnökeink végzik. Munkánkat az elérhető legújabb technológiák használatával végezzük, ezzel is biztosítva a partnereinknek a lehető legmagasabb szolgáltatási és rendelkezésre állási szintet.