A Microsoft Office 365 az iparág legismertebb együttműködési és irodai eszközeit egyesíti, felhőalapú, előfizetéses szolgáltatás formájában. A felhőalapú szolgáltatásoknak köszönhetően a szervezet csökkentheti általános költségeit, és a megfelelő eszközcsomagot bocsáthatja a megfelelő felhasználók rendelkezésére, a szükséges szintű biztonsági és megfelelési követelmények teljesítésével. Mindenki együttműködhet, hiszen bárhonnan hozzáférhet az e-mailekhez, a webkonferenciákhoz, a dokumentumokhoz és a naptárakhoz is.*
Az Office 365 könnyen használható, felhőalapú felügyeleti eszközöket kínál egyetlen helyen. A felügyelet felhasználói felületén az informatikai személyzet új felhasználói fiókokat hozhat létre, szabályozhatja a funkciókhoz történő hozzáférést, és valós időben tekintheti meg az Office 365 valamennyi szolgáltatásának és eszközének állapotát.
Akár kisvállalatról, akár nemzetközi nagyvállalatról van szó, az Office 365 a szervezet eltérő informatikai igényeinek megfelelő csomagokat kínál. Licencelése rugalmas, kisvállalatok esetében felhasználónként havi előfizetési csomagokban történik, előrelátható éves költségekkel, közép- és nagyvállalatok esetében a mennyiségi licencelést megvásárolni kívánó ügyfelek számára kedvezmények állnak rendelkezésre.

Office 365 online szolgáltatások

Az Office 365 egyetlen, rendkívül biztonságos, megbízható és rugalmas csomagban egyesíti a Microsoft felhőalapú hatékonyságnövelő szolgáltatásait, melyet a nagyfokú biztonság, megbízhatóság és végfelhasználói termelékenység vállalati követelményeinek figyelembevételével terveztek.

Microsoft Office Professional Plus

A Microsoft Office egyes alkalmazásait rugalmas szolgáltatásként az Office 365 felhőalapú alkalmazásaival együtt kínáló Office Professional Plus a legátfogóbb irodai szoftvercsomag. Az ismert Office-alkalmazások legújabb verzióinak és az Office webes alkalmazásainak a segítségével az alkalmazottak szinte bármely eszközön létrehozhatnak dokumentumokat, hatékonyan kommunikálhatnak és együttműködhetnek

Microsoft Exchange Online

Az Exchange Online levelező, naptár és névjegyalbum funkciói a vállalat által igényelt kezelhetőséget, biztonságot és megbízhatóságot kínálják. A nagyméretű postafiók elérhető Outolookból, böngészől és telefonról is. Az Exchange Online az e-maileket beépített vírus- és levélszemétszűrőkkel rendelkező, globálisan redundáns kiszolgálókon tárolja. Az e-mailek egyénileg kialakítható könyvtárstruktúrába rendezhetők, kategorizálhatók, határidő, sürgősségi jelzés állítható be, egy kattintással határidővel rendelkező, a naptárban is megjelenő feladatokká alakíthatók.

Microsoft SharePoint Online

Szinkronizálja a csoportokat. A SharePoint Online segítségével egy helyen oszthatóak meg a dokumentumok és az információk a munkatársakkal és az ügyfelekkel. Az ismerős Office-alkalmazásokkal együttműködő SharePoint szolgáltatásba egyszerű közvetlenül menteni a dokumentumokat, és valós időben együtt dolgozni az ajánlatokon és projekteken, mivel a szükséges dokumentumokhoz szinte bárhonnan* hozzáférhet. Mivel a fájlok SharePoint oldalakon tárolódnak, ezért nincs többé adatvesztés a saját gép meghibásodása esetén. A dokumentumokban történt módosítások hatékonyan követhetők, beállítható verziókövetés, továbbá automatikus e-mail értesítés kérhető a változásokról. A hozzáférési jogosultságok egyszerűen szabályozhatók, kioszthatók részletes jogkörök is. Közös névjegyalbumok, naptárak, vitafórumok és tudásbázisok hozhatóak létre.

Microsoft Lync Online

A Lync Online a felhőalapú kommunikációs szolgáltatások következő generációja, amely új módon kapcsolja össze az embereket, legyenek bárhol, jelenlét, csevegés, hang- és videohívás, valamint hang-, video- és webkonferenciákat alkalmazó kibővített online értekezletek segítségével. Ennek köszönhetően nincs szükség a résztvevők fizikai megjelenésére, így az utazási idő és költségek megspórolhatók, az összejövetelek gyakorisága növelhető és a döntések felgyorsulnak. Azonnali, valós idejű üzenetküldést és jelenlét-érzékelést tesz lehetővé. Egykattintásos kommunikációt biztosít az Outlookból, SharePointból és más Office alkalmazásokból.

Microsoft Office Web Apps

Az Office webes alkalmazásai a Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint és Microsoft OneNote kényelmes online kiegészítői, amelyek lehetővé teszik a dokumentumoknak közvetlenül a webböngészőből történő egyszerű elérését, megtekintését és szerkesztését.

* A mobil eszközökkel való eléréshez a Wi-Fi támogatására vagy megfelelő mobilhálózatra van szükség.

Az online szolgáltatások legfontosabb előnyei:

  • IT beruházás nélkül, alacsony havi díj felhasználónkként, kiszámítható költségekkel,
  • rugalmasan havonta bővíthető vagy csökkenthető felhasználói szám,
  • nincsenek hardver karbantartási, javítási, rendelkezésre-állási költségek szerver oldalon,
  • szolgáltatás folyamatosan frissülő, jogtiszta szoftverekkel, de a licencek megvásárlása nélkül,
  • internetkapcsolattal bárhonnan elérhető üzleti e-mail, naptárral, céges dokumentumtárral, csoportmunkára alkalmas felülettel, egységes kommunikációval,
  • egyszerű adminisztrációs felület, aminek kezelése a partnernek is delegálható,
  • megszokott Office alkalmazások használata a kliens oldalon.

Amennyiben Ön is ki szeretné használni ezeket az előnyöket, úgy a KARÁDI segítségére van a fenti online szolgáltatások megfelelő igénybevételéhez szükséges rendszeradminisztrátori feladatok ellátásában, valamint a használat során felmerülő újabb igények megvalósításában.

Az Office 365 ingyenes próbaverziója elérhető itt.

Amennyiben a témával kapcsolatban további kérdése van, kérjük, keresse szakértőinket!