Amennyiben vannak olyan esetek, amikor cégénél probléma merül fel az informatikai rendszerrel kapcsolatban, de rendszergazdája túlterhelt, beteg vagy esetleg szabadságon van és nincs senki, aki meg tudná oldani, akkor a rendelkezésre állási szolgáltatásunk lehet a megoldás Önnek.
- Rendelkezésre állási szolgáltatásunk keretén belül fix havi díj ellenében, vállaljuk az Ön eseti informatikai problémáinak a megoldását. Telefonon és távoli bejelentkezésen keresztül azonnal, illetve amennyiben szükséges a bejelentéstől számítva a megállapodásban rögzített 2, 4 vagy 8 munkaórán belül rendszergazdáink a helyszínen is rendelkezésre állnak.
- Rendszergazdáink normál rendelkezésre állási időtartama: munkanapokon 8.00-17.00-ig, de természetesen rendszerintegrációs csapatunk igény esetén normál munkaidőn túl, valamint munkaszüneti és ünnepnapokon is rendelkezésre áll.