Rendelkezésre állás

 

Amennyiben vannak olyan esetek, amikor cégénél probléma merül fel az informatikai rendszerrel kapcsolatban, de rendszergazdája túlterhelt, beteg vagy esetleg szabadságon van és nincs senki, aki meg tudná oldani, akkor a rendelkezésre állási szolgáltatásunk lehet a megoldás Önnek.

 

Rendelkezésre állási szolgáltatásunk keretén belül fix havi díj ellenében, vállaljuk az Ön eseti informatikai problémáinak a megoldását. Telefonon és távoli bejelentkezésen keresztül azonnal, illetve amennyiben szükséges a bejelentéstől számítva a megállapodásban rögzített 2, 4 vagy 8 munkaórán belül rendszergazdáink a helyszínen is rendelkezésre állnak.

 

Rendszergazdáink normál rendelkezésre állási időtartama: munkanapokon 8.00-17.00-ig, de természetesen rendszerintegrációs csapatunk igény esetén normál munkaidőn túl, valamint munkaszüneti és ünnepnapokon is rendelkezésre áll.

Kapcsolat

Gyuró Sándor
Telefon: 30/475-6026
E-mail: gyuro.sandor@karadi.hu

Kint vagy bent? - egy KKV vezető dilemmája vállalat informatikai rendszerével

 

Töltse le tanulmányunkat az IT-Outsourcingról, melyben a félreértéseket próbáljuk meg eloszlatni a külső informatikai szolgáltatókkal kapcsolatban és tisztázni, hogy kinek és miért éri meg kihelyezni az informatikai rendszerének üzemeltetését.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.