Kliensgépek üzemeltetése és felhasználó támogatás

 

Rendszerintegrációs üzletágunk kliensgépek üzemeltetését és felhasználói támogatási szolgáltatást is végez, mely a következő elemekből épül fel: 

 

Hibajavítás

 

A kliensgépeken felmerülő szoftver- és hardverhibák elhárítása, szükség esetén teljes újrainstallálással, esetleg a hardvereszköz részleges, vagy teljes cseréjével. A hardver eszközök esetleges cseréje átalánydíjjal nem fedezett szolgáltatásnak minősül a felhasznált anyagok tekintetében.

 

Felhasználói támogatás

 

 - a felhasználók bejelentett problémáinak elhárítása telefonon, távolról történő bejelentkezéssel vagy
   helyszíni segítségnyújtással

 - rendszeres helyszíni kiszállás keretében nyújtott kliensoldali támogatás

 

Dokumentálás

 

 - hardver eszközleltár készítése, és karbantartása

 - szoftverleltár készítése és karbantartása

 - hálózati topológia ábra készítése, és karbantartása

 - javítási és támogatási tevékenységek dokumentálása

 - igény esetén az üzemeltetési feladatokhoz szükséges hardver, szoftvereszközök és anyagok
   beszerzése

Kapcsolat

Gyuró Sándor
Telefon: 30/475-6026
E-mail: gyuro.sandor@karadi.hu

Kint vagy bent? - egy KKV vezető dilemmája vállalat informatikai rendszerével

 

Töltse le tanulmányunkat az IT-Outsourcingról, melyben a félreértéseket próbáljuk meg eloszlatni a külső informatikai szolgáltatókkal kapcsolatban és tisztázni, hogy kinek és miért éri meg kihelyezni az informatikai rendszerének üzemeltetését.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.