Rendszerüzemeltetési szolgáltatások

 

Rendszerintegrációs üzletágunk fő tevékenysége a partnereink informatikai alapinfrastruktúrájának tervezése, optimalizálása, illetve működésbeli támogatása. Mindez a hálózattervezéstől és annak kiépítéstől elindulva a munkaállomások különböző alkalmazásainak telepítésén, beállításán keresztül egészen a biztonságos internethasználat (tűzfalak és behatolásérzékelő-rendszerek) kialakításáig mindent magában foglalhat.

 

Az üzletág rendszerüzemeltetési tevékenysége nemcsak a hardver- és szoftverállomány ellenőrzésére és az esetlegesen felmerülő hibák elhárítására korlátozódik, hanem magában foglalja a felhasználók támogatását valamint az informatikai tanácsadást is.

 

 

A rendszerintegrációs üzletág által végzett főbb rendszerfelügyeleti feladatok a következők:

 

 - szervermentések ellenőrzése, a tárolt adatok mentési és visszaállítási stratégiájának kidolgozása

 - számítástechnikai eszközök ellenőrzése

 - vírusvédelem rendszeres ellenőrzése, frissítése

 - szoftverfrissítések elvégzése

 - a rendszer használata közben az előre látható problémák megelőzése

 - hardveres meghibásodások elhárítása

 - az igénybe vett erőforrások kihasználtságának folyamatos ellenőrzése, a rendszer erőforrásainak optimalizálása

 - szoftver- és hardverfejlesztési szaktanácsadás, szoftveraudit

 

A fenti rendszerfelügyeleti tevékenységeket – a partnereink igényeihez maximálisan igazodva – távfelügyelettel, helyszíni kiszállással továbbá telefonos rendelkezésre állással, ügyelettel végezzük.

 

 

Rendszerintegrációs üzletágunk szakértelmét az alábbiakban feltüntetett, kollégáink és cégünk által megszerzett Microsoft kompetenciák is alátámasztják:

 

 - Advanced Infrastructure Solutions

 - Microsoft Networking Infrastructure Solutions

 - Small Business Specialist Community

 

 

Külső szolgáltató, mint rendszergazda, előnyei:

 

  • jól tervezhető és ellenőrizhető informatikai költségek
  • olcsóbb, mint egy képzett rendszergazda fenntartása
  • több fős rendszergazda-állománynak köszönhetően több tapasztalat
  • nagyobb tudásbázis
  • szabályozottabb belső eljárás
  • az IT-rendszer teljesítményének pontosabb mérése
  • 24 órás rendszerfelügyelet
  • szabályozott adatarchiválás és mentési eljárás
  • professzionális üzemeltetési körülmények

Kapcsolat

Gyuró Sándor
Telefon: 30/475-6026
E-mail: gyuro.sandor@karadi.hu

Kint vagy bent? - egy KKV vezető dilemmája vállalat informatikai rendszerével

 

Töltse le tanulmányunkat az IT-Outsourcingról, melyben a félreértéseket próbáljuk meg eloszlatni a külső informatikai szolgáltatókkal kapcsolatban és tisztázni, hogy kinek és miért éri meg kihelyezni az informatikai rendszerének üzemeltetését.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.