A SzAPporta Kft. 2003-ban alakult az SAP területén nagy tapasztalatokkal rendelkező munkatársak részvételével. A bevezetési tapasztalataik kiterjedtek a gazdaság széles területeire, többek között a kis- és középvállalati szektorra is. Az évek során nagy tapasztalatra tettek szert az SAP kis- és középvállalati bevezetésében.
Fő tevékenység: SAP rendszerek bevezetése, teljes körű támogatás
Megoldandó probléma: az ügyviteli rendszerben rögzített számlák elektronikus úton történő engedélyezése
Megoldás: karaDox™ elektronikus számlaértesítő rendszer
A karaDox™ rendszer bevezetésével megoldottá vált, hogy az SAP-ben keletkezett kimenő, titkosított e-számla (xml) fontos leíró információi automatikusan megjelennek a SharePoint felületen, ahonnét aztán elindul az engedélyezési mechanizmus, ami után a számla átvevője automatikus e-mail vagy SMS értesítést kap arról, hogy új számla érkezett a részére. Ezt követi az átvételi funkció, amikor is a vevő megnézi a számla képét. Az átvétel megtörténte után a befogadó értesítést kap, aki a számla befogadását tudja a rendszeren keresztül igazolni, s ezáltal befogadni a vevői számlát. A folyamat lezárásaként az xml rendelkezésre áll és feldolgozható a vállalatirányítási rendszerben.
A karaDox™ elektronikus számlaértesítő rendszer főbb munkafolyamatai a következők:
- a számla dokumentum előállítása (a folyamat a rendszeren kívül történik)
- a számla engedélyezése – értesítések, engedélyek begyűjtése
- a számla átvétele
- a számla befogadása
A rendszer előnyei:
- használatával a postaforgalom teljesen kiiktatható
- a munkafolyamatok és a közöttük eltelő idő jóval kevesebb
- a digitális aláírásnak és az időbélyegnek köszönhetően a rendszer képes az átvett tartalom – nemcsak az átvétel tényének – igazolására