A német anyacég magyarországi leányvállalata 2007 decemberében alakult. A társaság profilja kettős: autóipari összeszerelő tevékenységgel és logisztikai szolgáltatással foglalkozik.
A cég az elmúlt évben pályázati felhívás keretében fejlesztette fémmegmunkáló tevékenységét. A pályázat során beszerzett gépekkel olyan alkatrészeket állít elő, melyekkel bővíteni tudja beszállítói tevékenységi körét az autóiparban.
A SONIMA Kft. üzleti döntéseinek sikerét jól mutatja, hogy a Közép-Dunántúli régióban új gyártócsarnokot épít, ahol tovább fejleszti tevékenységét szintén pályázati támogatással.
Fő tevékenység: autóipari beszállítás, logisztikai szolgáltatás
Megoldandó probléma: a minőségügyi dokumentumok nyilvántartása és kezelése, valamint a változási kérelmek illetve a feladatok kezelése
Megoldás: karaDox™ Dokumentumtár (bevezetés: 2012. június)
A KARÁDI által SharePoint alapokon fejlesztett dokumentumtár és dokumentumkezelő modulban a változási kérelmek és kezelésük, a minőségügyi dokumentumok és kezelésük valamint a feladatok nyilvántartása és az ezekhez kapcsolódó funkciók kerültek megvalósításra.
A változási kérelmet – mely tulajdonképpen egy javaslat a minőségügyi felelősnek, jellemzően a munkájához kapcsolódóan – bármely felhasználó kezdeményezheti. Erről a minőségügyi vezető e-mailben értesítést kap, ezt követően döntést hoz, melyet meg is indokolhat.
A minőségügyi dokumentumok tárolása mellett további funkciók – dokumentum adatlapjának megtekintése, új dokumentum feltöltése és publikálása, dokumentum módosítása, érvénytelenítése – is megoldottá vált a rendszerben. Természetesen a fenti funkciókhoz való hozzáférés felhasználói szinten szabályozott.
A rendszer lehetőséget biztosít a feladatok elektronikus kezelésére is, döntések és indoklások rögzítésére és nyilvántartására.