A magyar magántulajdonban lévő Seacon Europe Informatikai Fejlesztő és Informatikai Tanácsadó Kft. 2005-ben jött létre. A vállalkozás szoftverfejlesztésre és tanácsadásra specializálódott. A komplex egyedi fejlesztések mellett testre szabható típusrendszereket is kínálnak, melyek által a nagyvállalati szektor mellett a kis- és középvállalatok számára is hatékony megoldást tudnak biztosítani.

Fő tevékenység: üzletviteli folyamatokat támogató alkalmazások tervezése, fejlesztése, információ és vagyonvédelmi megoldások desktop, webes és mobil eszközökön

Megoldandó probléma: minőségügyi dokumentumok kezelése, projekt- és vállalati dokumentumok nyilvántartása

Megoldás: karaDox™ Minőségügyi dokumentumkezelő (bevezetés: 2014. május), Projektkezelő (bevezetés: 2016. május)

A KARÁDI által SharePoint keretrendszerben kialakított minőségügyi dokumentumkezelő rendszer lehetőséget biztosít a minőségügyi dokumentumok, a változási kérelmek és az ezekkel kapcsolatos feladatok kezelésére. Lehetővé teszi a dokumentumok jóváhagyását, publikálását, érvénytelenítését. Nyilvántartja a dokumentumok piszkozati, jóváhagyott és érvénytelenített verzióit.

A rendszer automatikusan felismeri a dokumentumok közötti hivatkozásokat és nyilvántartja ezeket a dokumentumok állapota alapján. Mindezek mellett a dokumentumokat is kategorizálja a folyamatleírástól kezdve, a munkautasításon át egészen az oktatási anyagokig.

A projektkezelő modul lehetőséget teremt a projektek, a projektekhez kapcsolódó dokumentumok és a vállalati működéssel kapcsolatos dokumentumok nyilvántartására. A dokumentumokhoz hozzáférési szintek állíthatók be, ezzel szabályozva, hogy ki mit tekinthet meg. A dokumentumkereső segítségével különböző szempontok alapján kereshet a felhasználó a feltöltött dokumentumok között.

A fentieket segítendő különböző nézetek beállítására is lehetőség van a SharePoint alapú dokumentum- és projektkezelő modulban, melynek köszönhetően az adott felhasználó olyan felületet lát, mely a modulban nyilvántartott dokumentumok közül csak az adott nézet beállításainak megfelelő dokumentumokat jeleníti meg.

Mindezeknek köszönhetően a dokumentumok nyilvántartása és kezelése, valamint a hozzájuk kapcsolódó különböző munkafolyamatok, státuszok és feladatok átláthatóbbá és nyomon követhetőbbé váltak.