MOM Vízméréstechnikai Zrt.

 

A MOM Vízméréstechnikai Zrt. Magyarország tradicionálisan piacvezető vállalkozása a víz- és hőmennyiségmérők terén. A termelő tevékenység meghatározó része a mátészalkai központban zajlik, ugyanakkor a közel 200 főt foglalkoztató részvénytársaság rendelkezik telephelyekkel Miskolcon és Nyíregyházán is.

 

Fő tevékenység: lakossági és ipari igényeket kielégítő víz- és hőmennyiségmérők, hitelesítő berendezések, mérőműszerek gyártása

Megoldandó probléma: a minőségügyhöz kapcsolódó dokumentumok tárolása, módosításuk nyomon követése, verzionálása, a dokumentumokról történő értesítések kezelése, a hozzáférési jogosultságok szabályozása

Megoldás: karaDox™ Minőségügyi Dokumentumtár

 

A karaDox™ Minőségügyi Dokumentumtár bevezetése előtt a minőségügyhöz kapcsolódó dokumentumok egy file szerveren voltak tárolva és a dokumentumokban található hiperhivatkozásokkal voltak összekapcsolva. Ebben a rendszerben nehéz volt megoldani a dokumentumok módosításának követését, a módosítások verzionálását, a hozzáférési jogosultságok szabályozását, az új vagy módosított dokumentumokról történő értesítések kezelését, és nehézkes volt a visszakeresés is. Ezek miatt elsőként a minőségirányítás területen került bevezetésre a karaDox elektronikus dokumentum- és folyamatkezelő rendszer.

 

Az aktuálisan használt rendszer és az igények felmérését, illetve a többszöri konzultációt követve kezdődött meg a KARÁDI fejlesztői munkája, majd a tesztverziót és a felhasználók oktatását követően kialakult a végleges karaDox™ Minőségügyi Dokumentumtár, amelyben a  MOM Zrt. a minőségügyi dokumentumait és az ezekhez kapcsolódó munkafolyamatait elektronikus keretek között tudja kezelni, mely nagymértékben elősegíti a működés hatékonyságát.

 

A bevezetett rendszer előnyei között kiemelendő, hogy a folyamatok teljesen átláthatóvá nyomon követhetővé és felügyelhetővé váltak, a dokumentumok könnyen elérhetőek, kereshetőek, módosításuk esetén pedig az érintettek automatikusan értesülnek a változásokról. Ezeknek az értesítéseknek köszönhetően valamint a dokumentumkezelő rendszerbe integrált feladatkezelő révén minden felhasználó pontosan látja, hogy milyen határidőre milyen feladatai vannak. Az információk visszakeresése is – a beépített OCR technológiának köszönhetően, mely segítségével a dokumentumok tartalmában és a szeknnelt dokumentumokban is megvalósul a keresés – jelentősen könnyebbé vált.

Referenciák / Esettanulmányok

Referenciák

Esettanulmányok

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.