A MÁV-THERMIT Hegesztő Kft. három üzletágban tevékenykedik Magyarországon, illetve külföldön: kereskedelem, szolgáltatás és vállalkozás. Kiterjedt külföldi kapcsolataink (társcégeink, üzleti partnereink) lehetővé teszik a tevékenységek külföldre való közvetítését illetve annak megszervezését, vagy egy külföldi technológia magyarországi kivitelezését.

Fő tevékenység: vasútépítéssel és karbantartással kapcsolatos kereskedelem, szolgáltatás és vállalkozás

Megoldandó probléma: iktatás és iratkezelés elektronikus kezelése, csoportmunka támogatása, továbbá a partnerek megrendeléseinek webes felületen történő leadása, nyomon követése

Megoldás: karaDox™ Iktató és iratkezelő, Megrendelés-kezelő modul (bevezetés: 2011. április)

A KARÁDI által nyújtott megoldás keretében az iktatás és iratkezelés mellett az elektronikus dokumentum- illetve szerződéstár is kialakításra került.

Ezen modul használatával történik a beérkező valamint a kimenő iratok iktatórendszerbe történő rögzítése, mely iratokon a későbbiekben különböző munkafolyamatok – irat továbbítása (szignálás), számlaengedélyezés, felelős keresése, postázás stb. – kezdeményezhetők. Ezen munkafolyamatok által kiosztott feladatokon kívül lehetőség van egy irathoz tetszőleges számú egyedi feladatot is kapcsolni. A rendszer nyilvántartja a feladatok kiosztását és elvégzését is, továbbá biztosítja a folyamatok nyomon követhetőségét.

Az iktató és iratkezelő rendszer lehetőséget nyújt szignálásra, ügyintézésre, nagy mennyiségű irat iktatására, a verziók valamint a helyettesítések kezelésére is.

A dokumentumtár pedig a vállalat különböző típusú dokumentumainak, szerződéseinek az elektronikus nyilvántartására és kezelésére szolgál.

A megrendelés-kezelő modul egy olyan, a MÁV-THERMIT partnerei számára készített webes felület, melynek segítségével a partnerek a megrendeléseiket továbbítják, nyomon követik, a teljesítést igazolják valamint a kapcsolódó publikus információkat letölthetik.

A modul kapcsolatban van a Microsoft Dynamics NAV rendszerrel is, ezáltal lehetőséget biztosít az ott még nem vagy az ott már korábban rögzített megrendelések felvitelére is. Ez utóbbi esetben a webes felületen rögzített rendeléshez kiegészítő információk is kapcsolódhatnak, melyek a Microsoft Dynamics NAV rendszerből érkeznek.

A megrendelés-kezelő modulból a partnerek számára kimutatások és riportok is elérhetők, a jogosultságok pedig szerepkörök szerint definiálhatók.