Lombard Lízing Zrt.

 

A Lombard Lízing Zrt. jogelődjét 1991 végén alapították, ma már országszerte 26 irodával és több mint 600 alkalmazottal dolgoznak. Lízingpiaci részesedésük a sokoldalú üzleti tevékenységüknek köszönhetően az évek során egyre nőtt.

 

Fő tevékenység: gépjármű-, termelőeszköz- és ingatlanfinanszírozás

Megoldandó probléma: a cég dokumentumainak, a munkatársak feladatainak és munkafolyamatainak valamint helyettesítéseinek kezelése

Megoldás: karaDox™ Feladatkezlő modul 

 

A karaDox™ Feladatkezelő modul bevezetésével megoldottá vált a cég megosztott dokumentumainak, a különböző szervezeteinek az adatainak, a feladatoknak, a munkafolyamatoknak és a helyettesítéseknek az elektronikus úton történő kezelése. A karaDox™ Feladatkezelő rendszer előnyei között mindenképpen kiemelendő a hierarchikus illetve további részfeladatokra bontható feladatkezelés. A hierarchikus feladatkezelés a különböző szervezetek adatain alapul, a feladatkiosztás csak abban az esetben engedélyezett, ha a rögzítő tagja az adott szervezetnek vagy a hierarchiában a szervezet alatta helyezkedik el. A feladatok kiosztásánál lehetőség van a feladat leírása és a felelős továbbá a határidő megadása mellett az állapot, a prioritás, a %-os készenléti arány jelölésére, továbbá kapcsolódó feladat, új részfeladat létrehozására is. A feladatkezelő használatával automatikusan nyomon követhető az adott feladathoz kapcsolódó ráfordított időmennyiség is. A rendszer képes automatikus e-mailértesítésekre is a feladatok kiosztásával illetve a feladatok státuszának változásával kapcsolatos felelős, igénylő irányába. A karaDox™ feladatkezelőben lehetőség van helyettesítő személyek meghatározására is, adott időintervallumra, ami a vállalat zökkenőmentes működését nagymértékben támogatja.

Referenciák / Esettanulmányok

Referenciák

Esettanulmányok

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.