Huniko Kft.

 

A HUNIKO Egészségügyi Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. által működtetett Képalkotó Diagnosztikai Központ 1995 óta az egészségügyi ellátás területén elsőként üzemeltet privát formában komplett radiológiai osztályokat, a radiológiai képalkotó módszerek teljes tárházával.

 

Fő tevékenység: betegellátás, diagnosztikai és kutató tevékenység

Megoldandó probléma: a központ és a 3 telephely által használt különböző alrendszerek – Microsoft Dynamics NAV (Navision), szakmai rendszer (betegnyilvántartó), iktató- és döntéstámogató rendszer – adatainak, információinak egy egységes, közös felületen történő kezelése

Megoldás: karaDox™ belső vállalati portálrendszer kialakítása 


 

A karaDox™ belső vállalati portálrendszer kialakításával a naprakész nyomon követhetőség valósult meg mind az iratkezeléssel kapcsolatos mind pedig a számla-jóváhagyási munkafolyamatok területén. A portálfelület alkalmazásával a számlaengedélyeztetési folyamat időben lerövidült; a központban történő könyvelés, a beszerzési számláknak az Microsoft Dynamics NAV (Navision) vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, a teljesítések igazolása és a jóváhagyása a korábbi több hetes folyamattal szemben leegyszerűsödött, felgyorsult.

 

A fenti területek kívül a karaDox™ megoldást jelent a különböző alrendszerekben rögzített dokumentumok, szerződések kezelésére is. Ezen a felületen megvalósíthatóvá vált a HUNIKO Kft. alkalmazásában álló orvosok, asszisztensek illetve a gépek zökkenőmentes működését biztosító karbantartó cégek munkaszerződéseinek, továbbá az eszközhöz kapcsolódó üzemeltetési, eseti javítási szerződések valamint a mindezekhez kapcsolódó egyéb más adatok, információk egységes, átfogó kezelése is.

 

A fentieknek köszönhetően a hónap végi elszámolások is jelentősen leegyszerűsödtek, ugyanis a különböző alrendszerekben rögzített információk – munkaidő-nyilvántartás, munkaszerződés, munkavégzés típusa stb. – ez esetben is egy felületen váltak kezelhetővé.

 

A karaDox™ belső portálrendszernek köszönhetően a különböző területek, telephelyek, felhasználók – jogosultságtól függően – aktuális információkhoz, különböző területeken felvitt adatokhoz való hozzáférése biztosítottá vált, a vezetők pedig az aktuális ügyleteket folyamatukban tudják nyomon követni, ellenőrizni, a különböző alrendszerekben lévő információkat egyszerűen és könnyen kigyűjteni, kimutatni, riportokat és lekérdezéseket készíteni.

Referenciák / Esettanulmányok

Referenciák

Esettanulmányok

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.