A Chello Central Europe a Liberty Global Inc., ezen belül a Chellomedia közép-európai tartalomszolgáltató részlege, vezető nemzetközi médiavállalat. A régió jelenlegi portfóliójába tartozik a Filmmúzeum, Minimax, Sport1&2, TV Deko és TV Paprika csatorna, illetve a joint venture-ben működő MGM.

A tematikus csatornákon kívül a Chello Central Europe működteti Lengyelország vezető, szintén tematikus csatornákkal foglalkozó médiakereskedő házát, az AT Mediát, illetve a nemrégiben bemutatott, a régióban – hazánkban és külföldön – teljeskörű műsorgyártó szolgáltatást nyújtó Mojo Productionst.

Fő tevékenység: műsorszolgáltatás

Megoldandó probléma: a projektek nyilvántartása, elektronikus kezelése, nyomon követés

Megoldás: karaDox™ Projektkezelő modul (bevezetés: 2010. december)

A KARÁDI által SharePoint 2010 Foundation keretrendszerben megvalósított angol nyelvű projektnyilvántartó rendszer a Chello Central Europe Zrt. már meglévő vállalati portáljának egyik webes alkalmazása lett.

A rendszer különböző nyilvántartási egységeket tartalmaz. A projekt-nyilvántartási lista az összes projektet, azok általános adatait tartalmazza.

Az egyes projektekhez ún. munkaterület kapcsolódik, ahol az összes egyéb, a projekthez kapcsolódó nyilvántartás elérhető. Ezek a következők:

  • projekt team – a projektek résztvevőinek leíró adatai, a felhasználók jogosultságának meghatározása
  • milestones – a projekt mérföldkövei, végrehajtandó feladatai
  • budget details – a projektre vonatkozó költségadatok
  • actions – a projektenkénti konkrét feladatok listája
  • issues – a projektenkénti problémamegoldáshoz kapcsolódó feladatok listája
  • decisions – a projektenként meghozott lezárt döntésbejegyzések
  • assumptions – a projektekhez tartozó feltételezések
  • risks – a projektekhez kapcsolódó kockázatok
  • lessons learned – a projektekhez kapcsolódó tanult információk
  • images – a projekthez tartozó bannerképek
  • documents – a projektekhez kapcsolódó dokumentumok

A projekt munkaterületen az egyes listákhoz való hozzáférést a projekt team listában szerepelő felhasználók és azok szerepei határozzák meg. A rendszer a jogosultságokat kétféle módon kezeli. Vannak előre definiált jogbeállítások, melyek nem változnak a működés során, valamint vannak dinamikusan változó jogosultságok. Ez utóbbi esetben a jogok a projektegyedhez kapcsolódó Project team Member type bejegyzései szerint változnak.

A rendszer a hatékonyabb, gördülékenyebb munkavégzés céljából automatikus e-mailértesítéseket küld az érintett felhasználók számára a feladat létrehozásakor, a feladat határidejének lejárata előtt, illetve a feladat lezárásakor, továbbá döntések létrehozásakor és a projekt lezárásakor is.