Carrier CR Magyarország Kft.

 

A Carrier CR Magyarország Kft. a Carrier Refrigeration Operation része, a Carrier Corporation egyik ága, az UTC leányvállalata. Ez utóbbi a világ 10 legnagyobb ipari vállalatának egyike. 

 

A vállalatnál hűtőbútor-összeszerelés folyik; ital és borhűtőket, üvegajtós italhűtőket és nyitott látványhűtőket gyártanak. A cég kiemelt partnerei közé tartozik többek között a Lipton, a Heineken és az Unilever is. A társaság főként exportpiacra termel, a termékek 95%-a külföldön kerül eladásra a világ minden táján.

 

Fő tevékenység: hűtő- és légállapot-szabályozó berendezések (kereskedelmi hűtőgépek, bortemperálók) gyártása, gépek és berendezések javítása, technológiai szerelése, villamosipari gépek és készülékek javítása, közvetítő nagykereskedelem illetve külkereskedelem

Megoldandó probléma: a gyártási tevékenységhez szükséges alkatrészek nyilvántartása, kategorizálása, továbbá az azokban felmerülő készleteltérések rögzítése, jóváhagyása, kimutathatósága

Megoldás: karaDox™ Készleteltérés-jóváhagyó (bevezetés: 2012. október)

 

 

A KARÁDI által SharePoint alapokon fejlesztett készleteltérés-jóváhagyó modul a vállalat gyártási tevékenységéhez szükséges alkatrészek nyilvántartására, kategorizálására, továbbá az azokban felmerülő készleteltérések rögzítésére, jóváhagyására, kimutathatóságára szolgál.

Az alkatrészek listába történő felvitelekor lehetőség van a cikkszám, a megnevezés, a költség és a mennyiségi egységük megadása mellett annak a rögzítésére is, hogy mely termékhez használják fel az adott alkatrészt. Az alkatrészek a felvitelt követően kategóriákba sorolhatóak, sőt a kategóriákon belül további finomabb megbontást is lehetővé tesz a rendszer.

A SharePoint alapú készleteltérés-jóváhagyó modul a készleteltérések kezelését egy érték alapú, többszintű jóváhagyási folyamattal támogatja. A jóváhagyási folyamatban részt vevő felhasználói csoportok és a hozzájuk rendelt értékhatárok a jóváhagyási mátrixban rögzíthetők. Ennek megfelelően amennyiben a megadott felhasználói csoport értékhatára magasabb, mint a készleteltérés értéke, akkor az adott csoportba tartozóknak joguk van eldönteni, hogy jóváhagyják-e az eltérést vagy sem. Ha az értékhatár alacsonyabb, akkor a következő felhasználói csoporthoz kerül a jóváhagyás joga. A készleteltérések kategória, dátum illetve jóváhagyási szint szerinti csoportosításokban jeleníthetők meg a különböző nézetekben.

A jóváhagyási folyamat lépéseiről az érintettek e-mailben kapnak értesítést, mely alapján elvégezhetik a hozzájuk rendelt feladatokat. Az állapotváltozások idejének nyilvántartását a rendszer időbélyeg beállításával támogatja.

Referenciák / Esettanulmányok

Referenciák

Esettanulmányok

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.