BPS Kft.

 

 

Az 1992 szeptemberében alapított Business Power Systems Kft. 100%-ban magyar magántulajdonú cégként szünetmentes tápegységek (UPS) értékesítésével, az UPS termékekhez kapcsolódó szerviztevékenységek ellátásával, valamint moduláris gyártórendszerek értékesítésével foglalkozik.

 

Fő tevékenység:

  • szünetmentes tápegységekhez kapcsolódó teljes körű szolgáltatás az értékesítéstől a szerviz ellátásig
  • munkaasztalok, kézi továbbítású rendszerek, kocsik, kiegészítők – professzionális megoldások értékesítése

Megoldandó probléma: az iktatás és iratkezelés elektronikus úton történő megvalósítása, CRM és szerviztevékenységek támogatása korszerű Microsoft SharePoint 2013 keretrendszer használatával, valamint együttműködés a cég Microsoft Dynamics NAV ERP rendszerével

Megoldás: karaDox™ Iktató és iratkezelő, CRM és Szerviz modulok (bevezetés: 2013. december – 2014. október)

 

A KARÁDI által SharePoint alapokon kialakított iktató és iratkezelő modul a vállalat beérkező és kimenő irányú iratállományának elektronikus kezelésére szolgál. A kialakított funkcionalitás használatával lehetőség van új irat iktatására, az iktatásban már szereplő iratállomány keresésére, szűrésére, illetve szerepkör-specifikus tevékenységek meghatározására, elvégzésére. Az iktató és iratkezelő modulban egyaránt nyilván van tartva az iktatott irat digitális képe, valamint a vizsgált irat részletes adatit tartalmazó adatlap.

 

A CRM modul elsősorban a vállalat kereskedőinek munkavégzését támogatja, de a nyilvántartásból generálható kimutatások a döntéshozók számára is hasznos információforrásként szolgálnak.

Az átadott rendszer naprakész adatbázissal rendelkezik a kereskedő munkakörben dolgozók üzleti partnerekkel történő találkozóiról, a találkozók alapján létrejövő ügyletekről, valamint az egyes ügyletekhez kapcsolódóan beérkező és kimenő iratokról, melyek nyilvántartása az iktató és iratkezelő modulban történik.

A találkozók nyilvántartására szolgáló adatbázis kialakításánál fontos szempont volt, hogy az abban regisztrált találkozó bejegyzések ne csak a számítógépek képernyőjéről legyenek leolvashatóak, hanem a szinkronizálás funkció használatával bármely Microsoft Outlook program futtatására alkalmas készülék naptára is naprakész tartalmakkal segíthesse a kereskedők munkáját.

 

A szerviz modul egyaránt támogatja az UPS eszközökkel kapcsolatos szerviztevékenységet végző személyek, illetve a koordinációs munkát végző felettesek munkáját. A kialakított funkcionalitás az alábbiak szerint történik:

  • A koordinációért felelős személy megtekintheti a szervizes munkavállalók leterheltségét az aktuális, illetve a már betervezett munkákat megjelenítő naptárakban. Mindezek figyelembevételével a Microsoft Dynamics NAV rendszerből valamelyik szervizes munkavállalóhoz rendelheti a szerviztevékenységet. Ekkor a hozzárendelésre vonatkozó bejegyzés automatikusan létrejön a SharePoint modulban.
  • A bejegyzésen látható annak prioritása, a hozzárendelés és a javasolt elvégzés dátuma. A szervizes ennek megfelelően időzítheti a munka elvégzését.
  • A bejegyzésből, a megjeleníteni kívánt tartalmak kiválasztása után, a szervizmunkalap kinyomtatható.
  • A szervizes a hozzárendelt bejegyzésben regisztrálhatja a munka elvégzésével kapcsolatos információkat, majd a bejegyzés lezárásával jelezheti a felettese és az ERP rendszer felé a munka befejezését.
  • A rendszer kialakításának köszönhetően a korábban elvégzett munkák adatai, munkalapjai visszakereshetők dátum, érintett szervizcikk illetve egyéb paraméterek alapján.

 

Az átadott modulokhoz kifejlesztésre került egy partnernyilvántartó adatbázis is, amely a Microsoft Dynamics NAV rendszerrel együttműködve biztosítja a mindennapi munkavégzéshez szükséges partnerinformációkat. A nyilvántartott partnerekhez egyaránt regisztrálhatóak kereskedő és kapcsolattartó bejegyzések, melyekben lehetőség nyílik az adott személlyel kapcsolatban nyilvántartani kívánt adatok felvételére, aktualizálására.

 

Referenciák / Esettanulmányok

Referenciák

Esettanulmányok

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.