A Béres Cégcsoport által 1998-ban elindított Béres Egészségtár Kft. indulásakor a fitotéka termékkör kiskereskedelmi értékesítésére specializálódott, majd a cégvezetés 2003-as döntése alapján a Kft. tevékenységi köre eme termékcsoport nagykereskedelmi forgalmazásával bővült.
A cég piacvezető a magyarországi fitotéka nagykereskedések között, termékportfóliójában több mint 500 beszállító 9000 terméke tartozik.
2016. január 1-én a Hungaropharma Zrt. megvásárolta a Béres Egészségtár Kft.-t. A cég Bellis Egészségtár Kft. néven folytatja az eddigi tevékenységét, és folyamatosan bővülő termék- és szolgáltatás portfólióval áll partnerei rendelkezésére.
Fő tevékenység: fitotéka termékkör nagykereskedelmi értékesítése
Megoldandó probléma: a KARÁDI által a Béres Egészségtár Kft. számára Microsoft SharePoint Server 2016 keretrendszerben kialakított, majd a későbbi fejlesztések során kibővített belső vállalati intranetes portálrendszer átadása a Bellis Egészségtár Kft. elvárásainak megfelelő módon, formában, és tartalommal
Megoldás: karaDox™ Munkaidő-nyilvántartó, Erőforrás-igénylő, Raktárkezelő, Számlaengedélyező, Hibabejelentő,
Szerződés- és dokumentumtár, Beszerzési folyamatkezelő modul (bevezetés: 2016. január)
- Munkaidő-nyilvántartás:
A modul segíti a cég dolgozóinak munkaidő-nyilvántartását, a távollétek előzetes jóváhagyatását és a távolléti adatok rögzítését. Lehetőséget biztosít az egyes hónapok lezárására, amit követően az adott hónapra vonatkozó jelenléti ív nyomtatható. - Erőforrás-igénylés, foglalás:
A modul a cég legkülönfélébb erőforrásainak (tárgyalók, projektorok, autók stb.) előzetes foglalására és a foglalások követésére szolgál. - Raktárkezelés:
A raktárkezelő modul valósítja meg a cég napi működéshez szükséges eszközök készletnyilvántartását. A kialakított funkcionalitás segítségével lehet új beszerzésre vonatkozó eszközigényeket rögzíteni, és az ez alapján történő kiszolgálási folyamat is nyomon követhető. - Számlaengedélyező:
A cég beérkező számláinak iktatása történik ebben a modulban, amely az iktatást követően lehetőséget biztosít az elbírálására várakozó számlák listájának karbantartása, illetve a számlákkal kapcsolatos jóváhagyási folyamatokat valósítja meg. - Hibabejelentés:
A kialakított felület a cég alkalmazottai által tapasztalt informatikai, üzemeltetési és egyéb területekről származó problémáinak bejelentésére szolgál. - Szerződéstár:
A modul a cég szerződéseinek, az ezekre vonatkozóan regisztrálható kapcsolatoknak, valamint a szerződésekkel kapcsolatos munkavégzéshez kötődő különböző verzióknak és korrektúráknak a nyilvántartására szolgál. - Dokumentumtár:
A cég dokumentumainak nyilvántartása, készítése valamint a dokumentumok verziókezelése történik ebben a modulban. - Beszerzés:
A beszerzési folyamatkezelő modul a cég informatikai és az üzemeltetéssel kapcsolatos egyéb beszerzéseinek támogatására, nyilvántartására szolgál.