Belden-Duna Kábel Kft.

 

 

Az 1989-ben alapított Kft. az 1992 tavaszától 2005 tavaszáig tartó időszakban mintegy 7,5 millió érkilométernyi telefonkábel legyártásával segítette elő a magyar telekommunikáció fejlesztését. A cég gépparkjának folyamatos fejlesztésének köszönhetően 1996-tól megkezdődhetett az előállított termékek exportálása is a szomszédos országokba.

A Kft. 1999 óta az amerikai Belden Inc., az USA egyik vezető telekommunikációs kábelgyártójának tulajdona. Az új tulajdonos a Belden-Duna Kábel Kft. termékstruktúrájának átalakításáról 2000-ben döntött, a vállalat ekkor specializálódott az adatátviteli kábelek gyártására.

 

Fő tevékenység: korszerű, specifikusan a megrendelő elvárásainak megfelelő adatátviteli kábelek gyártása

Megoldandó probléma: üzletágakon átívelő megoldáscsomag a vállalat mindennapi munkájának támogatására, valamint az együttműködés során felmerülő igényekre és megoldandó problémákra korszerű, és gyors megoldások biztosítása

Megoldás: karaDox™ Technológiakezelő, Rendeléskezelés, Regisztrációs modulok bevezetése, valamint
                 a cég termelési adatbázisának elemzését és kimutatását megvalósító alkalmazások kialakítása
                
(bevezetések: 2013. március - december, 2014. augusztus - 2015. július, 2015. augusztus)

 

 

Technológiakezelő

A modul nyilvántartja a gyárban használt termelő gépeket és lehetőséget biztosít az ezek által előállított termékekre vonatkozó technológiai leírások tárolására. A rendszer támogatja az egyes gépekhez kapcsolódó technológiák verziókezelését, jóváhagyatását, és szükség szerinti aktualizálását, érvénytelenítését is.

A modul a technológia leírás bejegyzéseket egy-egy fejrészként kezeli, amely fejrészekhez kapcsolódnak az adott technológiára vonatkozó paraméterek (pl.: Hossz, Szín, Felépülés stb.). Ezen paraméterek változása esetén a rendszer automatikusan módosítja az összes olyan technológiát, amelyben a módosított paraméter is felhasználásra kerül.

 

Rendeléskezelés

A rendeléskezelés modul a cég BPCS adatbázisa alapján hoz létre megrendelés bejegyzéseket a SharePoint keretrendszerben, melyekkel kapcsolatban az alábbi funkcionalitás került megvalósításra:

  • A SharePointban létrejött megrendelésnek meg kell határozni a típusát és a gyártási határidejét, majd egy jóváhagyási folyamatot követően megrendelőlap és heti szintű jelentés generálására és nyomtatására nyílik lehetőség.
  • A megrendelés jóváhagyását követően, a gyártási folyamat alapján a rendszer raklap-nyilvántartó bejegyzéseket hoz létre, melyek a készítés alatt álló megrendeléshez kapcsolódó elemekként a gyártás állapotával kapcsolatos információkat tartalmaznak.
  • Amint a megrendeléshez kapcsolódó összes raklap lezárásra került, a rendszer automatizált, illetve manuálisan is kezdeményezhető adatátadási funkcionalitása használandó. Ennek hatására az elkészült megrendelés adatai átadásra kerülnek a BPCS rendszerbe.
  • Az átadást, illetve a külső adatbázisban történő adminisztrációt követően a teljesített megrendelést le kell zárni.

 

Regisztrációs modul

A modul a gyár termeléshez használt programjainak verzionált nyilvántartására, és az ezen programokat alkalmazó, termelésben használt számítógépek adatkapcsolatainak regisztrálására szolgál.

 

 

Referenciák / Esettanulmányok

Referenciák

Esettanulmányok

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.