A következő szolgáltatásokat végezzük az alábbi cégnél:

Esettanulmány

Ügyfélprofil

A vas- műszaki cikkek kis- és nagykereskedelmével foglalkozó, debreceni Trendix Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 1991-ben alakult. Alkalmazottaik száma jelenleg 29 fő, az ügyvezetők: Mikulcza Gábor és Mikulcza Zsolt.

Főbb termékeik:

  • kötőelemek és rögzítéstechnikai elemek,
  • villamossági szerelési anyagok,
  • festék-vegyiáruk,
  • kézi- és gépiszerszámok,
  • háztartási kisgépek,
  • munka- és védőruházat

A Trendix Kft. kereskedelmi tevékenységének nagy részét a kötőelemek, kéziszerszámok, kisgépek, villamossági szerelési anyagok, festék-vegyiáruk, háztartási kisgépek teszik ki. Beszállítóikkal igyekeznek jó kapcsolatokat kiépíteni, hogy ezáltal is állandóan tudják biztosítani a vevőik részére a már megszokott kínálatot, illetve, hogy a megrendeléseket minél gyorsabban tudják teljesíteni.

Napi kapcsolatban vannak vásárlóikkal is, így ismerve igényeiket arra törekednek, hogy áraik megfelelő szinten maradjanak, árengedményeket, kedvezményeket tudjanak biztosítani, valamint az áruk kiszállítását is vállalják. Már több partnerük számára látnak el területi képviseletet, vagy töltik be a márkabolt szerepét, ezért több árucikk esetében nagykereskedelmi kiszolgálást is végeznek, természetesen nagykereskedelmi vagy termelői árat biztosítva vásárlóik részére. Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben túrajáratokat tartanak fenn, melyeknek keretében viszonteladók részére a megrendelt kötőelemeket ki is szállítják. Debreceni szaküzleteik mellet Nyíregyházán is vásárlóik rendelkezésére állnak.

Az együttműködés előzményei és a megoldás:

A Trendix Kft.-nél a KARÁDI Rendszerház által már a korábbiakban bevezetésre került a Microsoft Dynamics NAV, és többek között emiatt is nagyon fontos volt, hogy a szerverük folyamatosan és megbízhatóan működjön. Ezért úgy döntöttek, hogy a Microsoft Small Business 2003 Prémium szerver felügyeletét egy külső, profi cégre bízzák, a KARÁDI Rendszerházra, így 2007 áprilisában a két cég között létrejött egy szerverüzemeltetési szolgáltatásra vonatkozó átalánydíjas együttműködési megállapodás.

Ennek keretében a KARÁDI Rendszerház üzemeltetési valamint hibajavítási feladatokat lát el, illetve munkanapokon 8.00-17.00-ig rendelkezésre áll. A KARÁDI Rendszerház a megállapodásban foglalt feladatait távoli bejelentkezés alkalmazásával végzi. Hibaelhárítás esetén pedig vállalja, hogy a hiba bejelentését követően telefonon és távoli bejelentkezésen keresztül azonnal, illetve amennyiben szükséges, akkor a bejelentéstől számított 24 órán belül a helyszínen megkezdi a hiba elhárítását.

Az együttműködési megállapodás előnyei:

  • a KARÁDI Rendszerház folyamatosan rendelkezésre áll,
  • a lehető legrövidebb idő alatt elhárítja a problémákat,
  • informatikai tanácsadást nyújt
  • fejlesztési javaslatokat tesz