A következő szolgáltatásokat végezzük az alábbi cégnél:

Esettanulmány

Változással a sikerért!

A közelmúltban a hazai egyik legrégebbi hagyományokkal rendelkező vezetési és minőségügyi tanácsadó cég is a KARÁDI Rendszerházat választotta, hogy informatikai rendszerének teljes felügyeletét ellássa. Dr. Ködmön István ügyvezetőt és Boromisza Zsoltot a Szenzor Gazdaságmérnöki Kft. munkatársát arra kértük, mutassák be a vállalkozást, és beszéljenek az együttműködés tapasztalatairól.

K. I.: A Szenzor Gazdaságmérnöki Kft. 1989-ben alakult. Cégünk 1991 óta az ausztriai székhelyű Consulting AG csoport meghatározó tagja, mind éves árbevételét, mind alkalmazotti létszámát tekintve. Jogelődeink révén több mint 30 éves tanácsadási tapasztalattal rendelkezünk Fő tevékenységi körünk az üzletviteli tanácsadás és oktatás.

Hogyan találták meg a KARÁDI Rendszerházat?

K. I.:Az informatikai rendszerünk karbantartására és a felügyelet ellátására volt egy korábbi partnerünk, azonban amikor belefogtunk egy új szoftver bevezetésébe egy olyan komplex szolgáltatási igényünk keletkezett, amelyet ezzel a korábbi céggel már nem tudtunk megoldani. A KARÁDI Rendszerházra alapos keresés után találtunk rá. Elsősorban azért döntöttünk mellettük, mert bennük találtuk meg azt a szolgáltató partnert, aki informatikai megoldásaival teljes körűen lefedte igényeinket. Döntésünk igazolta a hozzá fűzött reményeket, hiszen a fokozatos átvezetés is zökkenőmentesen zajlott, és rövid időt vett igénybe.

Járt e plusz beruházással az átállás?

B.ZS.: Néhány beruházásra szükség volt, de ezek nem a meglévő informatikai parkot érintették, hanem a biztonsági oldalt erősítették. A rendszerfelügyelet átvételével néhány meglévő problémát is sikerült kiküszöbölnünk, folyamatokat gondoltunk át közösen, így sikerült optimalizálnunk a meglévő eszközeink működtetését. Persze az informatikában mindig adódnak nem várt események, de ezeknek lereagálásában kiemelkedően gyors és pontos volt a KARÁDI Rendszerház.

A távfelügyelet a gyakorlatban mennyire működik jól?

B.ZS.: Először is, nagyon sok esetben nem is vesszük észre, hogy bizonyos kérdések megoldása távfelügyelettel zajlik, ha mégis személyes beavatkozásra van szükség nagyon rugalmas, talán azt is mondhatnám, azonnali segítséget várhatunk el a KARÁDI Rendszerház szakembereitől.

Mi volt az, ami megváltozott azzal, hogy a KARÁDI Rendszerház belépett rendszergazdaként?

K. I.: Voltak olyan tennivalók, amelyek igazából senkihez sem tartoztak, mi egy teljes folyamatot próbáltunk meg felügyelet alá helyezni, és ezzel levenni munkatársaink válláról a terhet, ezzel természetesen energiákat spóroltunk meg cégen belül, amelyet profit termelésre tudtunk fordítani. Számunkra egyértelmű volt, hogy házon belül erre egy teljes munkaerő kapacitást nem tudunk feláldozni. Valójában azzal, hogy minden informatikai igényünket, eszközöket, licencelést és rendszerfelügyeletet egy forráson keresztül oldunk meg, sikerült egy olyan általunk is elfogadható árat kapnunk, amely összességében számukra pozitív irányba billenti a mérleget.

Milyen pozitívumai vannak még az együttműködésnek?

K. I.: Annyit fűznék hozzá, hogyha egy hasonló méretű vállalkozásnál az informatikai rendszer rendben van, valójában nincs is szükség olyan alkalmazottra, aki specifikusan ezzel foglalkozik. A korábbi rendezetlen állapotok egy átlátható egységes összefogott keretbe kerültek, és ezen túl a KARÁDI Rendszerház nagyon sok visszajelzést ad folyamatrendszerünk működéséről, így megmutatkoznak az előnyei annak, hogy egy olyan cég szolgáltatásait vesszük igénybe, amely számos ügyfele által hatalmas tapasztalattal rendelkezik ezen a területen. Nekem, mint cégvezetőnek abból a szempontból is fontos ez, hogy a gyorsan változó és fejlődő informatikai labirintusban valaki naprakész legyen. Ez roppantul költséges lenne saját alkalmazottak esetében, a KARÁDI Rendszerháztól viszont nemcsak a felkészültséget várhatom el, hanem azt is, hogy megmondják, merre van az arra, vagyis ebben a bonyolult világban segítségükkel eligazodom a trendek között.