A következő szolgáltatásokat végezzük az alábbi cégnél:

Esettanulmány

Az előzmény: Eddig egy belső informatikus látta el az informatikai rendszerük üzemeltetését.

Probléma: A belső informatikus volt a felelős a teljes informatikai működésért, ennek az embernek a helyettesítése nem volt megoldott. A cégvezető szerette volna ezt a kockázati tényezőt megszüntetni ezért tárgyalásba kezdett a KARÁDI-val.

Jelenleg: A szerveroldali üzemeltetés teljes körűen a KARÁDI végzi átalánydíj ellenében, a belső informatikus a kliensoldali support-ot, a felhasználók támogatását és a vállalatirányítási rendszerük support-ját látja el. A szerverüzemeltetési szolgáltatás mellett szakmai támogatást is nyújtunk a vállalatnak informatikai területen.

A megállapodás tárgya: 2007. október 15-étől a KARÁDI üzemelteti a Windows 2003 Standard Servert, annak kiegészítő berendezéseit és a rajta futó szoftvereket. A KARÁDI ezt a feladatát távoli bejelentkezés alkalmazásával végzi. Hibabejelentés esetén telefonon és távoli bejelentkezésen keresztül azonnal, illetve amennyiben szükséges a bejelentéstől számított 24 órán belül a KARÁDI a helyszínre megy és megkezdi a hiba elhárítását. A rendelkezésre állás időtartama: munkanapokon 8-17 óráig.

Előny a PANNON-EFFEKT számára: Nincs kitéve a vállalat annak a kockázatnak, hogy ha a belső ember nem tudja valami miatt ellátni a napi üzemeltetési feladatát, akkor azzal a vállalat napi működése is problémás lehet. Így már több lábon áll az informatikai üzemeltetés, emiatt az informatikai problémákból adódó kockázat jóval kisebb, valamint a vállalat egy rendszerintegrációs csapat szakmai tudására és tapasztalatára támaszkodhat a jövőben.