A következő szolgáltatásokat végezzük az alábbi cégnél:

Esettanulmány

A vállalat 2007-ben indult az AKSD Hulladékgazdálkodási Kft. leányvállalata ként. Az AKSD Kft. szerverüzemeltetési feladatainak ellátására már korábban megállapodás jött létre a KARÁDI-val. Ezen tapasztalatok alapján a Bihari Hulladékgazdálkodási Kft. a KARÁDI-t bízta meg a vállalat működéséhez szükséges szerver szállítására és üzembe helyezésére.

Ennek megtörténte után a KARÁDI lett megbízva ennek a szervernek a felügyeletével és üzemeltetésével, valamint az esetlegesen felmerülő felhasználói problémák elhárításával. A vállalat felismerte a jelenleg leggazdaságosabb üzemeltetési formát, azt, hogy az informatikai rendszer üzemeltetését kiszervezve oldja meg, amelyből a szerverhez kapcsolódó feladatok ellátását a KARÁDI-ra bízta, ezzel biztosítva a rendszer lehető legmagasabb rendelkezésre állását, az esetlegesen felmerülő problémák gyors elhárítását, valamint informatikai tanácsadást.

A megállapodás 2007. október 1-jével jött létre, melynek értelmében a KARÁDI üzemelteti a Bihari Hulladékgazdálkodási Kft. Microsoft Small Business 2003 Premium Edition szerverét, azok kisegítő berendezéseit és a rajta futó szoftvereket. Ezen felül a KARÁDI munkanapokon munkaidőben folyamatosan rendelkezésre áll, hibabejelentés esetén telefonon és távoli bejelentkezésen keresztül azonnal, illetve amennyiben szükséges a bejelentéstől számított 24 órán belül a helyszínre megy és megkezdi a hiba elhárítását.