Art-Vital Kft.

 

Előzmény: Az Art-Vital Kft. belső rendszergazdája csak részmunkaidőben foglalkozott az informatikai rendszer üzemeltetésével. Többször olyan problémával állt szemben, amelyet nem tudott rövid időn belül megoldani, ezért eseti problémák megoldásával a KARÁDI-hoz fordult. A gyors hibaelhárítások alapján tárgyalást kezdtünk a szerverük átalánydíjas teljes körű üzemeltetésével kapcsolatban, hogy ennek a feladatnak az átvállalásával a KARÁDI leveszi a belső informatikus válláról a rendszermérnöki feladatokat, valamint folyamatos rendelkezésre állást nyújtva és megelőző karbantartásokat végezve biztosítja a tervezőiroda számára azt, hogy az informatikai rendszerük a munkájukhoz szükséges maximális támogatást nyújtsa.

 

A megállapodás: 2007. szeptember végétől átalánydíjas együttműködési megállapodás jött létre a Microsoft Small Business 2003 Premium Edition szerver üzemeltetési szolgáltatására vonatkozóan. A KARÁDI ezt a feladatát távoli bejelentkezés alkalmazásával végzi. Hibabejelentés esetén telefonon és távoli bejelentkezésen keresztül azonnal, illetve amennyiben szükséges a bejelentéstől számított 24 órán belül a KARÁDI a helyszínre megy és megkezdi a hiba elhárítását. A rendelkezésre állás időtartama: munkanapokon 8-17 óráig.

 

Eredmény: Teljes körű szerverüzemeltetési megállapodás jött létre a két cég között, hogy a fent említett előnyöket biztosíthassuk számukra.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.