MOM Vízméréstechnikai Zrt.

 

A karaDox Minőségügyi Dokumentumtár rendszerének bevezetése előtt a minőségügyhöz kapcsolódó dokumentumok egy file szerveren voltak tárolva és a dokumentumokban található hiperhivatkozásokkal voltak összekapcsolva. Ebben a rendszerben nehéz volt megoldani a dokumentumok módosításának követését, a módosítások verzionálását, a hozzáférési jogosultságok szabályozását, az új vagy módosított dokumentumokról történő értesítések kezelését, és nehézkes volt a visszakeresés is.

 

Ezek miatt a MOM Vízméréstechnikai Zrt. elhatározta, hogy elsőként a minőségirányítás területén vezeti be az elektronikus dokumentum- és folyamatkezelő rendszert. Ezen belül az első lépés egy minőségügyi dokumentumtár bevezetése volt.

 

A kiválasztás során a KARÁDI karadox Minőségügyi Dokumentumtár rendszere mellett döntöttek. Ez a szoftverrendszer Microsoft SharePoint Services 3.0 keretrendszerben lett kialakítva egyedi fejlesztéssel és paraméterezéssel.

 

 

Felmérésre kerültek a MOM Zrt.-nél, hogy

 

- jelenleg milyen dokumentumokat használnak,

- mely területeket érinti ennek a modulnak a bevezetése,

- mely felhasználók fogják használni és milyen jogosultságokkal kell majd rendelkezniük a megfelelő használathoz,

- az adott dokumentumok milyen folyamatokban vesznek részt, és

- milyen folyamatok vannak még ezeken kívül, amelyeket a rendszer bevezetését követően már elektronikusan szeretnének kezelni és
  ezekhez a folyamatokhoz milyen dokumentumok kapcsolódhatnak majd.

 

 

A felmérés és a konzultációs szakasz után a KARÁDI és a MOM Zrt. közösen megtervezte a kívánt rendszert, és a tervezett rendszer funkciót részletesen egyeztették a vállalat kijelölt projektfelelőseivel.

 

Ezek után kezdődhetett meg a fejlesztési munka, amelynek eredményeként kialakult a vállalat igényeinek megfelelő Karadox Minőségügyi Dokumentumtár tesztverziója. A felhasználói oktatások révén a vállalat dolgozói elsajátították a rendszer használatát, és a rendszer tesztelésével kezdetét vette a közös munka.

 

Az ennek során felmerült észrevételek alapján történő módosításokkal kialakult a rendszer kész verziója, melynek éles indításával a MOM Vízméréstechnikai Zrt. a minőségügyi dokumentumait és egyes folyamatait már elektronikus keretek között tudja kezelni és felügyelni, és ez a terület működési hatékonyságát nagyban növeli.

 

 

A vállalat vezetői a bevezetett rendszer előnyeinek a következőket tartják

 

- az elektronikusan kezelt folyamatok teljesen átláthatóvá váltak; minden folyamat aktuális állapota lekérdezhető és így felügyelhető,
  amelynek eredményeként a folyamatok átfutási ideje lerövidült

- a folyamatokhoz kacsolódó dokumentumok könnyen elérhetők, kereshetők, módosításuk esetén az érintettek automatikusan értesülnek a
  változásokról

- az elektronikus értesítések és a rendszerbe integrált feladatkezelő révén minden felhasználó pontosan látja, hogy a minőségügyi területtel
  kapcsolatban milyen feladatai vannak, azzal kapcsolatban pontosan mi a teendője az adott folyamatban és milyen határidőig kell ezt
  elvégeznie

- a webes felhasználói felület kezelése bármely felhasználó számára egyszerű és könnyen megtanulható és a rendszer bárhonnan elérhető
  egy internet böngésző segítségével

- nagyban megkönnyíti a rendszer a régebbi dokumentumok és információk visszakeresést azzal a funkcióval, hogy a dokumentumok
  tartalmában is keres a rendszer, akár beszkennelt dokumentumban is képes keresni a beépített OCR technológia segítségével

- a dokumentumok kategorizálásával, verzionálásával és a beépített alap folyamatkezelési funkciók segítségével a rendszer egy kis
  módosítással akár a teljes vállalatra kiterjedő dokumentumkezelő rendszerként használható

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.