Rendszerintegrációs üzletágunk kliensgépek üzemeltetését és felhasználói támogatási szolgáltatást is végez, mely a következő elemekből épül fel:
Hibajavítás
A kliensgépeken felmerülő szoftver- és hardverhibák elhárítása, szükség esetén teljes újrainstallálással, esetleg a hardvereszköz részleges, vagy teljes cseréjével történik. A hardver eszközök esetleges cseréje átalánydíjjal nem fedezett szolgáltatásnak minősül a felhasznált anyagok tekintetében.
Felhasználói támogatás
- a felhasználók bejelentett problémáinak elhárítása telefonon, távolról történő bejelentkezéssel vagy helyszíni segítségnyújtással
- rendszeres helyszíni kiszállás keretében nyújtott kliensoldali támogatás
Dokumentálás
- hardver eszközleltár készítése, és karbantartása
- szoftverleltár készítése és karbantartása
- hálózati topológia ábra készítése, és karbantartása
- javítási és támogatási tevékenységek dokumentálása
- igény esetén az üzemeltetési feladatokhoz szükséges hardver, szoftvereszközök és anyagok beszerzése