Rendszerintegrációs üzletágunk kliensgépek üzemeltetését és felhasználói támogatási szolgáltatást is végez, mely a következő elemekből épül fel:

Hibajavítás

A kliensgépeken felmerülő szoftver- és hardverhibák elhárítása, szükség esetén teljes újrainstallálással, esetleg a hardvereszköz részleges, vagy teljes cseréjével történik. A hardver eszközök esetleges cseréje átalánydíjjal nem fedezett szolgáltatásnak minősül a felhasznált anyagok tekintetében.

Felhasználói támogatás

  • a felhasználók bejelentett problémáinak elhárítása telefonon, távolról történő bejelentkezéssel vagy helyszíni segítségnyújtással
  • rendszeres helyszíni kiszállás keretében nyújtott kliensoldali támogatás

Dokumentálás

  • hardver eszközleltár készítése, és karbantartása
  • szoftverleltár készítése és karbantartása
  • hálózati topológia ábra készítése, és karbantartása
  • javítási és támogatási tevékenységek dokumentálása
  • igény esetén az üzemeltetési feladatokhoz szükséges hardver, szoftvereszközök és anyagok beszerzése
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.